Eerste bevalling: geen persweeën, hoe ging dat bij jullie tweede bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by Valentijn32, Jun 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valentijn32

Nov 6, 2008
    66
    0
    0
    Beste allemaal,

Ik heb bij mijn eerste bevalling geen persweeën gehad. Heb toen op eigen kracht moeten persen. Dat ging op zich wel goed, heb er anderhalf uur over gedaan. Maar nu lijkt het me toch wel een stuk makkelijker met persweeën maar ben bang dat ik ze nu ook weer niet krijg. Hoe ging dat bij jullie??

(Ik denk eigenlijk dat het kwam doordat ik binnen 3 uur al volledige ontsluiting had en het misschien te snel ging??)

Groetjes Valentijn

2. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Hoi,
    ik heb ook geen persweeen gehad en ik heb dit als heel vervelend ervaren! Maar bij mij kwam het omdat ik een sterrekijkertje had. Zijn hoofdje lag niet goed voor de uitgang zal ik maar zeggen. (Trouwens ook heel snel van niks tot volledige ontsluiting gegaan, zou t er dan toch mee te maken hebben gehad?)
    Maar als jouw kindje er goed voor ligt verwacht ik dat je gewoon persweeen en -drang zult hebben hoor! succes!

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Ik spiek even mee, want ik had hetzelfde probleem bij mijn bevalling.
    Bij mij duurde de ontsluitingsfase zo'n 9 uur, dus ik denk niet dat snelheid ermee te maken heeft.
    Hier ook wel een sterrenkijkertje.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    goed nieuws... hihi

bij de eerste helemaal geen persweeën gehad... uiteindelijk knip en vacuüm...

en nu... (weer ingeleid) 6 uurtjes ontsluitingsweeën en in toen was onze zoon in 2 minuten, na 1,5 perswee op de wereld!!!!
    helemaal super (en vooral heel snel) Kon het niet geloven toen de arts zei: de volgende wee is hij er

Share This Page