hallo meiden Ik heb sinds een aantal dagen last van bandenpijn, vooral als ik moe begin te worden, of als ik te lang sta of loop, het doet erg veel pijn, en aangezien ik zwaar werk doe, heledag lopen, heb ik zo'n pijn weten jullie of hier iets aan te doen is? waardoor de pijn verlicht word? want ik hou dit niet vol op het werk en durf ook niet te klagen op het werk, want ben bang da ik dan eruit gegooid word omdat er al meerdere onstlagen zijn die zwanger zijn bij ons op het werk8)
er zijn van die slips die hoger komen, speciaal voor rug en bandenpijn. heb je in elke baby winkel waar ze positiemode verkopen ook. dit moet je alleen wel echt gebruiken als je er echt last van hebt, anders creeer je het juist. die ondersteunen wat meer. succes!
ik weet niet wat voor werk je doet , maar ze mogen je niet ten gevolgen van zwangerschap en dus ook de kwalen ontslaan
Ik heb zo'n band voor om je buik/heupen. Ik heb ook staand werk, en houd het ook al niet meer goed vol. Mij helpt hij wel wat, maar de pijn is nog steeds erg heftig.
bij ons op het werk, zijn er al een aantal onslagen vanwege zwangerschap, ik ben heel de dag aan het lopen met vanalles en nog wat. en ik hou dit niet vol denk ik zo, ga het binnenkort tog eens over hebben of ik iets rustigers kan doen