hallo dames ik zal even mijn verhaal doen misschien datiemand het herkent of misschien een tip heeft 17 december was ik uitgerekend 15 december heb ik in het ziekenhuis gelegen met hele erge hoofdpijn die niet meer weg ging een enorme druk op mijn linkeroog.. mijn slaap en oor.. ik kon niets meer als ikhoeste zag ik sterrretjes en duizelig en af en toe misselijk in het ziekenhuis is er een neuroloog bijgeweest hij zegt migraine maar goed nu heb ik het dus vanaf 18 december weer maar nu weet ik dus niet meer wat ik ermee moet vk bellen ? alweer? en dan ? die druk is gewoon niet uit te houden ben al meerdere malen in huilen uitgebarsten een asperientje werkt niet en slapen word het alleen maar erger door dalijk ben ikhelemaal uitgeput als de bevalling begind.. help!!
Ja, ik moet ook meteen denken aan je bloeddruk! Hoe is die? Anders gewoon weer bellen en laten ze je maar lekker helpen Laat je het even weten?
gewoon bellen hoor! als je bloeddruk hoog is, heb je missch wel 'n zwangerschapsvergiftiging.. dit is niet uit te houden. ze moeten je maar helpen hoor! heel veel succes!
mijn bloeddruk is gewoon goed dat is het rare,, ik heb 2 weken geleden eenonderdruk die te hoog was gehad 130/90 maar verder moest ik erop letten later was hij gewoon goed 120/70 entoen kreeg ik pas last van de hoofdpijn .. dus daar heeft het niets mee te maken inhet ziekenhuis is hij ook gemeten en was hij ook gewoon goed kan het niet met een aankomende bevalling te maken hebben? aangezien ik net ook beetjes bloed had bij afvegen
Het kan nog steeds je bloeddruk zijn hoor meid....die kan ineens heel hoog worden miss gaat het ook wel beginnen ik zal ff bellen hoor ik krijg hier geen goed gevoel van......(ik zit al 5 weken thuis met bedrust voor hoge bloeddruk die van mij wisselt continue hoogste onderdruk was 117 laagste 68.....)
kan migraine zijn maar ook je bloeddruk. gewoon ff bellen en misschien kunnen ze je iets anders geven tegen de migraine als dat het is. heel veel sterkte. (het kan ook idd een reactie zijn op de hormonen maar dat zijn allemaal dingen die beter de gyn of vk kunnen vertellen/uitsluiten) sterkte.
mijn bloeddruk is niet te hoog.. ik heb niet gebelt maar ik moet straks wel bellen want ik heb elke 10 minuten krampen kijken of hetr erger word
ik ben even heel benieuwd hoe dit is afgelopen! Hoop dat je je beeb lekker vast hebt en lekker kan genieten zonder hoofdpijn nu.