vandaag gestript en maandag ziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door Lady Tally, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

10 apr 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Spannend spannend spannend.
    Ben van midag bij de gyn geweest, had nu 2 2,5 cm ontsluiting en alles was goed soepel. Hij heeft me gestript, kijken of het nog iets uithaalt, als er niets gebeurd breken ze maandag of uiterlijk dinsdag de vliezen in het ziekenhuis, dus jippie jippie jippie, bijna kunnen we ons meisje vasthouden!

Zo dat moest ik ff kwijt :D :D :D :) :)

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi ben even zo vrij om te vragen waarom dat dit "al" besloten is met 39wkn?

Lijkt me wel een heerlijk gevoel, te weten dat het dan daadwerkelijk begint hoor! heerlijk! en heerlijk dat ze je niet laten sukkelen tot 42 wkn! ik zou er niet aan moeten denken...
    maar vandaar dat ik me wel afvroeg waarom dat het bij jou al met 39wkn gedaan word, ik hoor heel vaak vrouwen die met 41 wkn moeten zeuren om gestript te worden...

dussszz heel niewusgierig!

3. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

10 apr 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Hoi, dat komt omdat ik al een poos behoorlijk klachten heb en ik vorig jaar omstreeks dezelfde tijd met 20 weken heb moeten bevallen ( ons kindje had syndroom van Potter en zou ten aleer tijden overlijden) en we dus toen ons zoontje hebben moeten afstaan, omdat dat nu dichtbij komt en mijn lichaam er klaar voor is, mag ik nu al bevallen.. als hij me 3 weken door laat lopen kom ik precies op zijn geboortedatum uit. Vorige controle was het niet verantwoord, maar nu was het zijn eigen voorstel...

4. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Spannend hoor, Lady Tally! Veel succes en sterkte, ik hoop dat jullie je meisje snel mogen begroeten nu!

Groetjes, Wendy

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Goh Lady, het is niet makkelijk voor je geweest!
    Ik wens je veel succes, een makkelijke bevalling en een prachtige en gezonde dochter toe XXX

6. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik hoop voor je de bevalling snel op gang komt en voorspoedig verloopt. En kunt genieten van jullie kleine meid.
    Triest verhaal wat je vorig jaar hebt mee gemaakt!

Mij hebben ze maandag ook gestript, maar helaas nog niks. A.s. maandag gaan ze het dan weer proberen. Hoop ook dat ons kleintje snel komt.

Veel sterkte en suc-6.

Groetjes Dapi

7. Lady Tally

Lady Tally Actief lid

10 apr 2006
    127
    0
    0
    Verkoopster
    Breda
    Dank jullie wel allemaal, en jullie ook veel suc6 !

Voor alsnog is er niets gebeurd, alleen wat gerommel vannacht, ik denk dat ik morgen dus nog gewoon dik zit te zijn op m'n verjaardag, maar ja als het goed is dus maandag ziekenhuis.

Dikke x

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Dan alvast een gelukkige verjaadag gewenst ook!

Deel Deze Pagina