schimmeltje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door carpediem2010, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Vorige week donderdag kwam ik erachter dat ik zwanger ben.
    Die dag had ik ook jeuk van onder, en afscheiding.
    Ik dacht gelijk een schimmeltje.
    Maandag de huisarts gebeld, en die schreef wat voor, kon ik gister ophalen.
    Gedaan gister, zijn 3 balletjes die je in je vagina in moet brengen, 3 dagen achter elkaar.

Alleen nu sinds een dag of 2 heb ik eigenlijk niet zon last meer.
    Kan een schimmeltje vanzelf overgaan? En kan het kwaad tijdens zwangerschap?
    Twijfel of ik het moet nemen of niet, heb het er niet zo op.

tnx xx

2. bull22

bull22 Niet meer actief

ik zou even de huisarts bellen. die kan je het mischien doorgeven aan de telefoon wat je moet doen.

3. c85

c85 Lid

25 mrt 2009
    90
    0
    0
    Dit mag je gewoon gebruiken tijdens een zwangerschap. Ik kan je uit ervaring vertellen dat een schimmel niet vanzelf overgaat. Het kan zijn dat je er tijdelijk minder last van hebt, maar de schimmel zit er zeker weten nog. Dus ik zou ze gewoon gebruiken! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd met je zwangerschap, bij mij ging t van zelf over gelukkig ik denk ook wel dat er verschillende schimmels zijn.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    ik heb tijdens de zwangerschap 3x een schimmel gehad en heb een gezonde bink op de wereld gezet dus het kan geen kwaad.
    Ik kreeg geen balletjes toen maar ik moest zelf creme inbrengen.
    Verschilt ook per schimmel en klachten hoor.
    Normaal moet je zo'n stick vullen met creme en die dan leegmaken binnen in je vagina maar door de zwangerschap mocht ik dat niet dus moest een beetje op mn vinger doen en dan inbrengen.

Ik had toen een kuur van 7 dagen die ik echt af moest maken omdat het anders veel sneller terug kan komen.

Deel Deze Pagina