Moet daar altijd bloed bij zitten? De vorige zw zijn mijn vliezen handmatig gebroken en heb die prop niet gezien. Ik had gisteravond hele erge krampen in mn onderbuik en rug en net een dikke sliert slijm bij het afvegen
bij mijn slijmprop had ik niet echt bloed erbij zitten meer een sliert slijm met een licht draadje bloed en ben wel meteen die avond bevallen nu heb ik steeds kleine deeltjes slijm verloren ook zonder bloed maar nog niet bevallen
Ok.. even afwachten dus. Ik heb nu wel ongi krampen en steekjes hier en daar. Hoop dat het doorzet, zou volgende week al willen bevallen!
Geen idee, bij de eerste twee, na het breken van de vliezen (in het ziekenhuis) een dikke prop "wit/doorzichtig" verloren. En bij de derde bloed en slijm.. Maar toen had ik al weeën. Dus of dat een slijmprop was durf ik niet te zeggen.
bij de 1e steeds stukjes en sliertjes wit tot helder slijm, vanaf 39 weken en beviel 2 weken daarna. en bij deze heb ik vandaag een slijmpropje verloren en ik ben nu 40 weken, dus ik hoop niet dat ik nu weer 2 weken moet wachten tot bevalling?..
Ik verloor 's ochtends de slijmprop. Veel slijm met sliertjes bloed. In de loop van de dag verloor ik verder kleine beetjes. Ben die nacht ook bevallen.
Ik verloor maandagochtend de slijmprop, veel bloed erbij.. alsof ik ongesteld geworden als eigenlijk, daar leek het op. Dinsdagmiddag bevallen.
Volgens mij ben ik vanmorgen ook de slijmprop verloren. Dikke klodder gelig/wit slijm en wat bruin opgedroogd bloed. Morgen ben ik 40 weken dus het mag nu echt wel komen. Net een beetje krampjes gehad maar nu is alles weer rustig.