Zijn er nog meer meiden die proberen zwanger te worden en overgewicht hebben ? Ik ben zelf 1,68 en weeg 98 kilo veel te zwaar dus! Ik ben wel bezig met afvallen maar pfff wat gaat dat toch moeilijk
Herkenbaar. Hier ook de eeuwige strijd tegen de kilo's. Ik woog vanmorgen 89.1 op 1m62 dus gelijkaardig aan jou denk ik qua BMI (misschien ben ik zelfs nog ietsje dikker). Heb je medische aanleidingen die het afvallen bemoeilijken al laten nakijken?
naja voor zover ik weet is er medisch gezien niks ergs met me aan de hand.. Ik heb wel de pech dat ik door de clomid ook ruim 10 kg ben aangekomen En helaas nog niet zwanger... Ik ben bang doordat ik zo stevig ben dat het zwanger worden ook niet gaat
Ik ben zo ongeveer van dezelfde lengte en woog tijdens mijn laatste zwangerschap ruim 90 kilo toen ik zwanger werd. overgewicht is natuurlijk nooit goed,maar t heeft ook met je hele lichamelijk toestand te maken. Ik hoop dat je snel vooruitgang boekt met zwanger worden!!
ik woog bij begin mmm 120 kilo bij begin ivf 140 bij bevalling 152 nu 139 dus ben weer aan het afvallen.
Bij mijn eerste zwangerschap woog ik ruim 130kg en ik was binnen 5 maanden zwanger en gelijk van een tweeling! Dus er is echt hoop!!!!!
Ik woog 125 kilo en mijn eerste zoon was echt serieus de allereerste vrijpartij zonder anticonceptie raak. Mijn tweede was een cadeautje, ongepland dus. Houd hoop dames, als je een ei hebt ben je meestal gewoon vruchtbaar.
ik ben 1.61 en weeg 89.1 kg ben vorig jaar al begonnen met afvallen en woog toen 96.7 ik doe t kalm aan en nu t weer beter word ga ik weer elke dag fietsen heb in de wintertijd niet gelijnd ma ook niet bijgekomen succes in ieder geval en ik ken mensen om mij heen die nog veel dikker waren en ook zwanger zijn geraakt dus houd moed en succes met afvallen wat doe je eigenlijk voor dieet??
He meid, wat verdrietig. Afvallen is moeilijk, zelfs als je motivatie supergroot is. Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt in hoeverre de kilo's je kinderwens in de weg staan. Toen ik voor mijn eerste kindje ging (1.70 m, 92 kg), was ik daar ook bang voor, het leek mij zo moeilijk om echt genoeg af te vallen, maar ik heb het geluk dat ik ondanks mijn overgewicht erg vruchtbaar ben (2 keer ronde 1, 1 keer door anticonceptie heen). Ik heb later begrepen dat overgewicht vooral verminderde vruchtbaarheid door ovulatieproblemen (en dus onregelmatige cyclus) veroorzaakt, en dat als je gewoon een eisprong (en regelmatige cyclus) hebt, je kansen niet kleiner zijn dan van slankere mensen. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen. Ik hoop dat er snel een wondertje voor je is weggelegd!
Ik ben 166 en weeg 92 kilo.... en ondanks een te korte LF toch gewoon zwanger geraakt van een pracht dochter en nu op een erg spannend wachtbankje....
Ik ben ook 1.68 en schommel zo tussen de 93 en 97 kilo (zonder dat ik meer/minder eet), maar ik rook en drink niet, ik ben vegetariër en ik doe 1 x per week aan fitness. Voor ik de pil slikte, had ik altijd een regelmatige cyclus, nu ik gestopt ben met de pil (oktober 2011) varieert het nogal (3x netjes 35 dagen, nu al ruim 2 weken "ongesteld"). Wel heeft mijn zusje onlangs te horen gekregen dat ze PSOS heeft en dat schijnt erfelijk te zijn dus ik zou het ook kunnen hebben (verklaart meteen m'n grote omvang ondanks redelijk normaal voedingspatroon). Maar omdat zij een eetstoornis heeft en altijd een onregelmatige menstruatie heeft gehad, hoop ik dat het daar door komt en dat ik het niet heb. Maar dit in combinatie met m'n gewicht maakt dat ik me wel zorgen maak over mijn vruchtbaarheid. We hebben nog maar één serieuze poging gedaan zwanger te worden omdat m'n cyclus daarvoor te onregelmatig was, dus ik wil nog niet naar de dokter.
Meis dat zegt niks hoor... Bij de eerste woog ik 134 kilo (bij een lengte van 1,68) (Nu bij de 2e weeg ik 88..) Je gewicht zegt over het algemeen niets over je vruchtbaarheid. Vervelend is alleen dat als je dan wel problemen hebt met zwanger worden dat het dan meteen op je gewicht wordt afgeschoven... Heb een vriendin die een man heeft met 'lui zaad' Maar omdat zijzelf te zwaar is willen artsen hun niet helpen met de kinderwens...
Ik ben 1 meter 65 en weeg ongeveer 110 kilo. Ik ben vier keer binnen drie maanden zwanger geraakt en ik heb drie mooie kindjes. Zoals hier wel al een paar genoemd werd had ik wel een regelmatige (korte) cyclus.
wouw deze berichten geven moed! Ik vind het echt fijn dat er meer stevige meiden zwanger zijn geraakt
overgewicht en zwanger raken kan echt wel ik ben 185, en weeg 112.. en ook overgewicht maar heb toch al een dochter van nu 16 maanden .. en we zijn nu bezig voor de 2e ! houd de moed erin en geef niet op
hier ook iemand met overgewicht bij onze eerste was ik na 3mnd zwanger met een gewicht van 116 en 170 lang na me bevalling ben ik erg aangekomen tot 146kilo nu weeg ik 111 en zijn we bezig voor een 2e wonder dus het kan wel degelijk laat je niet gek maken door alle praatjes en probeer te genieten van als je straks zwanger bent heb ik niet gedaan bij de eerste en daar heb ik ontzettend spijt van
He Sorien, Echt hoor vollere dames kunnen echt zwanger raken........ anders zou de mensheid het wel erg moeilijk krijgen....... hier in Ned. is de gemiddelde maat 42 (dat zegt volgens mij al wel genoeg) In Amerika is dat zelfs 48/50............ En ook daar raken de vollere dames zwanger!!!!! Hopelijk zal het ook voor jou gaan lukken!!!!
Ik ben altijd al een volle meid geweest zelfs toen ik 16-17j was. En ik heb het bewijs dat volle meiden zwanger kunnen worden want op mijn 16 en 17 ben ik zwanger geworden door mijn pil heen. Maar helaas ik was nog te jong en kon mezelf niet op de kleintjes toeleggen dus stopgezet. En nu zijn men vriend en ik de strijd begonnen om raak te schieten... Hopelijk lukt t snel...
Hallo, hier ook een reactie van iemand met overgewicht... Ik ben zelf 167 en weeg ( helaas ) 96 kg.. Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil... Wel lange cyclussen, van ongeveer 37 dagen maar mijn NOD is nu 10 mei dus ik hoop van harte dat het deze keer gelukt is... Ik lees hier heel graag mee en ik hoop dat iedereen snel zwanger is....