Ai mn stuitje!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel26, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Dames, wie kent dit al zo vroeg??
    Ik werd vorige week wakker en pats daar zat t.. in mn bil links van mn stuitje..
    Dit word dus niet minder! Ik ken dit niet van mn vorige zwangerschap...
    Herkent iemand dit wel? en gaat t over en/ of is er wat aan te doen?

Liefs

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Zou het begin van bekken klachten kunnen zijn. Bij mij begon het ook rond die tijd. Vraag het even aan je vk en laat je verwijzen naar een bekkenfysiotherapeut.

3. Angel26

Angel26 Actief lid

Dec 1, 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    ok... ik moet 7 aug weer naar de vk, dus zal t dan even vragen!
    Helaas heb ik wel een baan in de zorg en loop ik de benen onder mn lijf vandaan! heb nog nachtdiensten volgende week en dat zal ook weinig zitten zijn!

4. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Ik heb het ook gehad, je bedoeld meer in je bil toch? Als ik dan een te grote stap zette voelde t niet lekker soms. Had er ook niet altijd last van, heel vreemd. Op een gegeven moment was t helemaal weg...

5. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Heb dit al van week 9 of 10. Mij hebben ze idd gezegd dat dit bekkenklachten zijn. Deze zetten uit en dat veroorzaakt de pijn. Zeker bij het beginnen van een beweging, na lang stilzitten had ik er last van. Nu komt en gaat het bij mij. De ene dag heb ik er last van, de andere niet.

6. Ange84

Ange84 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,398
    707
    113
    Female
    Ambtenaar
    Noord-Brabant
    Bij mij begon het ook rond de 9-10 weken. Vooral als ik opstond en bij het lopen had ik veel pijn. Zo'n gevoel alsof het erin schiet. Het is na een weekje weggetrokken en sinds deze week heb ik er zo nu en dan weer last van.

De vk zei dat het kwam door het weker worden van de bekken.

Share This Page