Ja Zonnebloem... hier ook. Echt al dagen lang slijmverlies. Hier en daar wat krampjes etc. We moeten geduld hebben. Volgens mij enige voortekenen die echt iets voorstellen zijn gebroken vliezen en weeen.
Ik sliep heel lekker totdat ik vor de 3e keer naar de wc moest Ben morgen 40 weken en alle krampjes en pijntjes die k heb gehad lopen uit op niks. Ook heb k al sinds zondag hoofdpijn, niet continu, maar wel irritant. Verder er geen klachten bij dus lijkt me zinloos om daarvoor de vk te bellen... Ben niet zo bellerig. Lig jij wakker van de pijn?
Nou, ik slaap overdag veel, waardoor ik snachts vaak later in slaap val. Pijn kan ik dat gerommel niet echt noemen. Oh vandaag is dan je uitgerekende datum. Ik herken je klachten. Heb zelf ook geen enkele keer gebeld. Laten we hopen dat er snel iets begint. Dit is echt niet leuk zo.
Bilou, sorry morgen is m'n uitgerekende datum. Ben t best wel beetje zat haha Wanneer moet jij weer voor controle?
Ik heb morgen controle bij de vk. Donderdag dan hopelijk naar het ziekenhuis om inleiding te plannen als de beeb zich nog niet gemeld heeft.