Hallo, Ik heb een kort vraagje 'zit' vandaag in mijn laatste dag van week 6 van de zwangerschap, heb nu 2 keer gemeenschap gehad met mijn man deze week en beiden keren had hij 'korreltjes' aan mijn geslachtsdeel zitten.. Aan de buitenkant is van mij niks te zien maar dus aan de binnenkant zit er denk ik iets niet goed? Iemand hier ervaring mee? Ook was ik echt snel weer 'droog' terwijl dit normaal gesproken helemaal niet aan de orde is. Schaam me best wel dit te vragen maar ik weet echt niet hoe dit kan komen.. Ook drink ik ech super veel gisteravond nog 2L water gedronken en vanochtend werd ik wakker met pijn in mijn buik en donker urine wat dus betekend dat ik te weinig drink maar dit is helemaal niet geval.. Help aub..
Ik denk dat je deze vraag het beste aan de vk hier op ZP kan stellen. Ik denk niet dat het iets ergs is hoor! Het kan zijn dat je een schimmeltje hebt, maar misschien heeft de verloskundige er nog een ander antwoord op!
Hoi, ik denk ook dat je deze vraag het beste aan de verloskundige kan vragen, hier op het forum of anders je eigen verloskundige. Het zal vast iets heel onschuldigs zijn, maar is niet prettig, voor jou niet en voor je partner niet.