wat in de vluchtkoffer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ster, 21 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    wat doe je allemaal in de vluchtkoffer?
    Ik wil er echt een start mee maken want de tijd begint te dringen vandaar. Maar vergeet steeds wat je allemaal erin hoort te doen. Heeft iemand misschien een mooi lijstje?

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
  3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jee Ster, je bent echt al ver. Ik weet nog heel goed dat je zwanger werd. Super! Geen idee wat er in je vluchtkoffer moet, maar ik wens je veel succes!

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hee Liek, Dankje voor de lijst (grappig dat ik die van jou krijg!). Het zal hier inderdaad vast vaak al geschreven zijn, maar hoe hou je alles bij af en toe bij dit forum :oops:
    Vandaag maar eens aan de slag met inpakken van de vluchtkoffer (al zeg ik dit al dagen geloof ik).

Prinses: oooohhh hoe is het nog steeds op de rose wolk! Voel je je al thuis aan deze kant van het forum. Ik vind het zo leuk om te zien hoeveel mensen toch zwanger worden vanuit het vruchtbaarheidstopic (en ook zelfs spontaan!) Genietse verder he ;)

Liek: met jou alles goed? Jij gaat ook alweer hard hoor :) Wat is het heerlijk he :) Op naar de 20 weken echo (die vond ik ook zo leuk trouwens). Lekker genieten verder :p

Deel Deze Pagina