Heey meiden, Gister ff boodschappen gedaan, en ik heb al weken zin in kaas. nu heb ik van die cheese strings gekocht, staat er op dat er afgeroomde melk in zit. Wat is dit, en kan ik het gewoon nemen? alvast bedankt!
Volgens mij wel hoor. Ik heb de hele zwangerschap aan de kaas gezeten, alleen geen brie of zo. Gewoon puur omdat ik het niet lekker vind. Kijk anders op de verpakking of er gepastureerd (of zoiets ) staat. Liefs, Duveldraakje
Mijn stiefmoeder is 6 jaar geleden bevallen van mijn broertje en zij gaf mij als tip (had zij van haar vk) Alle kazen die je bij de AH kunt kopen mag je hebben.
daar heb ik naar gekeken maar er staat dus afgeroomde melk. een stukje veder op het pakje staat dat het vers is.
hoi ja hoor die kaas mag je gewoon hebben.. die cheese strings zijn gemaakt van gekookte melk en daar gaat het in dit geval om... alle kazen die gemaakt zijn van ongepasturiseerde melk die mag je niet.. en trouwens niet alle kazen die verkrijgbaar zijn bij de AH mag je eten.. dus blijf goed opletten.. liefs dionne\