Hallo, Vanaf dat ik gisteren wakker werd voel ik de baby amper, ik heb gisteren 1 x een duwtje gehad en s'avonds voelde ik hem 1 x een zachte beweging maken. Ook vandaag voel ik niet veel, terwijl hij zich voorheen iedere dag goed liet voelen met zijn bewegingen. Ik zit nu in dubio, ik sta sinds kort onder controle van een gynaecoloog i.v.m zwangerschapsdiabetes, moet ik de poli bellen of moet ik toch nog even afwachten. Misschien komt het door het warme weer?
Hallo, Mijn advies is om direct contact op te nemen met je gynaecoloog. Indien het kindje minder beweegt is bij jouw zwangerschapsduur altijd een reden om even een extra check te doen. Dus niet wachten en twijfelen, graag direct gaan bellen! Succes Groetjes Gea
Ik kom net terug van het ziekenhuis, de ctg was gelukkig goed, hartje klopte krachtig. Maar bewegen deed de baby niet veel, alleen toen ze was druk op mijn buik uit oefenden gaf de baby een beetje tegen druk. Als ik toch weer twijfel moet ik weer bellen, ik mag niet meer afwachten van ze. In ieder geval bedankt voor je advies! Ik heb direct gebeld toen ik het las