Overgeven en menstruatie krampjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kirsten1988, Jul 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Beste verloskundige,
    Ik had een vraag. Ben vandaag 40 weken zwanger en kindje is goed ingedaald. Nu heb ik opeens in de laatste 3 dagen 2x overgegeven. Eerste keer was s nachts en dacht in eerste instantie dat het misschien van het eten kwam maar nu vanochtend weer terwijl ik nog niet gegeten had alleen een glas ice tea gedronken. Heb in de rest van de zwangerschap nooit overgegeven. Ik ben ook niet misselijk of wat dan ook. Verder heb ik ook last van menstruatie krampjes en af en toe harde buiken. Hoort overgeven ook bij de laatste loodjes en zijn het voorteken?

Alvast bedankt voor het antwoord!

2. Gea T

Gea T Actief lid

Jun 26, 2013
    445
    0
    0
    Beste Kirsten,
    Ik wil je toch adviseren om je verloskundige/gynaecoloog te bellen. Het mag erbij horen mits je geen andere klachten hebt en je bloeddruk steeds goed is geweest. Maar nogmaals kan ik zo niet concluderen of het bij de laatste loodjes hoort dus graag even overleggen met je verloskundige die inzicht hebben in je gegevens.

Groetjes Gea

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi Gea,
    Dank je wel voor snelle reactie. Mijn bloeddruk is elke keer keurig tot nu toe. Gemiddeld 120/60. Ik moet woensdag naar mijn verloskundige dus zal het dan voorleggen.

Share This Page