Slijmprop?

Discussion in 'De bevalling' started by Lotte1986, Jul 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Hoi,

Vanmorgen ging ik naar de wc en zat er ineens een enorme klodder slijm op mijn wc papiertje. Kan dit de slijmprop zijn?
    Heb eergisteren wel nog sex gehad, maar het lijkt me dat sperma al lang weg is, aangezien dat altijd meteen eruit loopt.

Bij mijn vorige zwangerschap zijn mijn vliezen met 36 weken gebroken.

Stel dat dit idd mijn slijmprop is hoe lang zou het dan nog duren? Zou fijn zijn als de beeb nog een weekje bleef zitten...

2. Juni83

Juni83 Actief lid

Nov 6, 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij slijmprop verloren bij 39 + 5 en binnen 24 uur bevallen

3. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Het zou inderdaad de slijmprop kunnen zijn. Dit hoeft geen voorbode te zijn dat je snel gaat bevallen: bij sommige vrouwen duurt het daarna nog een paar weken en bij andere begint het wel snel daarna. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even de verloskundige bellen. Zij kunnen je het beste gerust stellen. Succes :)

4. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Thanks,

heb gisteren idd even contact gehad met de VK. Maak me geen zorgen. Maar wilde het toch even laten weten. Ze zei idd dat het nu snel kan gebeuren maar het ook nog goed 2 weken kan duren.

We wachten rustig af...

5. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Ik had dat ook een week geleden, zag het eigenlijk voor afscheiding aan (hoewel het wel erg veel was, en echt een sliert zeg maar..sorry!)
    Maar verder geen tekenen van een naderende bevalling.

6. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    Het leek idd op afscheiding maar dan heeel veeel en dik. Was echt vies haha. Achjah we wachten rustig af. Mijn buik is inmiddels wel regelmatig onrustig. Maar verder nog niets.

7. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

Feb 4, 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik had met mijn vorige zwangerschap er bloed bij (heerlijke details allemaal haha) Vrijdagochtend een beetje verloren zaterdagavond een dikke klodder (met bloed dus) en zondag om 21.33 bevallen!

8. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,140
    0
    0
    En hoeveel weken was je toen zwanger?

9. Hogelinda

Hogelinda Actief lid

Apr 12, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt inderdaad als een slijmprop.
    Mijn slijmprop ben ik 's avonds verloren en die nacht erop begonnen de weeën.

10. Ellennn

Ellennn Lid

Jun 1, 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu al een week last van verlies wat erg lijkt op afscheiding/ witte vloed maar verloskundige dacht dat het ook slijmprop was die nu langzaam loskomt. Zolang je geen rare jeuk en dergelijk heb zou ik me er geen zorgen over maken. :)

Share This Page