beide ouders net overleden en net zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Morgaine82, 29 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vader is op 17-9 overleden, mijn moeder vannacht.. ik ben net 5 weken zwanger en ben heel erg bang. Bang dat mijn kindje het zo niet gaat redden. Ik hou me redelijk rustig maar ergens weet ik me geen raad.
    Zijn er meer meiden die een overlijden hebben meegemaakt tijdens zwangerschap? Hoe heb je dit ervaren?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gecondoleerd meis wat een rollercoaster en wat n verdriet :( geen herkenning maar wou je even sterkte wensen met alles.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Godzijdank geen ervaring. Wil je alleen even heel veel sterkte wensen.

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Poeh meid, wat heftig dit.
    Heb hier geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen.

5. baby S

baby S Actief lid

18 feb 2013
    169
    1
    0
    mama zijn
    Zeeland
    Gecondoleerd met het verlies van je bijde ouders.

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Jeetje wat heftig! Gecondoleerd.
    Waarom ben je bang dat je kindje het niet gaat redden, door alle emoties? Volgens mij heeft je kindje daar nog geen last van. In elk geval heel veel sterkte.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd, heel veel sterkte en gefeliciteerd!
    Houdt je niet groot en laat alles gaan, je verdriet, woede maar ook je blijdschap!
    Neem even een pauze van je werk (als je dat al niet hebt gedaan) en bespreek dit verlies met je vk/huisarts.
    Voor de rest ben ik even sprakeloos en zou wel naar je toe willen komen om je te knuffelen!

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat heftig zeg. Geen ervaring mee, maar wil je even heel veel sterkte wensen.

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Beste Morgaine, wat vreselijk voor je. Ik herken het gevoel, het verdriet en de angst tegelijk. Ik kreeg bij onze zesde zwangerschap (daarvoor 5 mk's) daags na de eerste goede echo te horen dat mijn vader doodziek was. Ik ging door de grond van verdriet en dacht tegelijk: m'n kindje, m'n kindje, m'n kindje. Diep verdriet en de diepe angst ook nog dit kindje te verliezen kwamen samen. Dus ik snap het. Maar dat kindje in jou heeft een eigen kracht, echt. Ik hoop dat je dat zo ook zult gaan voelen. Heel veel sterkte, het is waanzin, waar je nu in zit. Xx

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Gecontroleerd en heel veel sterkte!

11. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Jeetje meid... Sterkte..

12. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Jeetje meid wat vreselijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen.
    Probeer een gesprek aan te gaan met je huisarts of verloskundige, waarschijnlijk dat dat de pijn wat verzacht. Xxx

13. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat een heftige situatie!! Afschuwelijk! Wordt echt naar van je verhaal!
    Ik ben zelf m'n oma verloren in het begin van m'n zwangerschap. Het is geen ouder laat staan twee maar ik had het er heel moeilijk mee. En nog! Veel gehuild en idd de angst dat t door m'n emoties niet goed zou gaan met m'n zwangerschap. Ik ben nu 30 weken zwanger en ga keurig volgens het boekje qua zwangerschap volgens vk.
    Zorg dat je over je gevoelens blijft praten. Vertel het meteen tijdens je eerste afspraak met de vk, dan is die op de hoogte en kan je daarin misschien helpen.
    En laat je gerust gaan, Huil Huil Huil als je het zo voelt ik geloof er zelf in dat dat uiteindelijk beter is voor jezelf en je kindje. Dan dat je er lang mee blijft lopen en het op loopt te kroppen.
    Heel veel sterkte! En hoe moeilijk het ook lijkt nu probeer te genieten van de kleine dingen van je zwangerschap. (Echo, schopje ed) ontneem jezelf dat niet want het gaat super snel!

14. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Och lieverd toch, gecondoleerd...
    Ik kan je helaas geen tips geven, maar probeer idd even pauze te nemen van je werk en laat je verdriet /boosheid/blijdschap de vrije loop. Nu geen dingen gaan opkroppen.

Heel veel sterkte de komende tijd en een dikke virtuele knuffel!

15. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reacties, bedankt. Ik voel me best alleen nu..ik heb gister nog met mn moeder gesproken over vanalles en ik wilde mijn zwangerschap zo graag met haar delen. Ze was echt mn beste vriendin en ze zou me zo graag helpen.
    Net als wat Maria zegt, ik denk steeds mn kindje mn kindje..ik ben zo bang het te verliezen! Ik zal morgen bellen met het ziekenhuis misschien kunnen ze me helpen.

16. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    :( Jeetje.. Dit is wel zeer heftig, ik wil je heel veel sterkte toe wensen!

Knuff!! :)

17. yem

yem Niet meer actief

Wat vreselijk verdrietig .....:( ik wens je heel veel sterkte! Logisch dat je bang bent de kleine ook te verliezen.. maar die is er om jou bij deze vreselijk moeilijke periode te helpen. Probeer van je kleine wondertje te genieten, meis..

18. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Jeetje heftig ! Heel veel sterkte en gecondoleerd . Probeer met mensen die je kunnen helpen te praten. Veel sterkte met dit heftige verdriet

19. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik snap het echt, Morgaine. Focus op de kleine, en doe verder wat je kan. Bewaak je grenzen, het gaat nu om het leven binnenin je. En, heel cliché, maar je hebt een enorme kracht in je, waar ook je kleintje heel veel baat bij heeft. Heel veel sterkte.

20. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wat erg! Heel veel sterkte en hoop dat uiteindelijk het babytje in je troost kan geven.

Deel Deze Pagina