Bij mijn eerste bevalling was er niets aan de hand toen snachts ineens m'n vliezen klapte. Ik vroeg me af of de kans groot is dat dat nu weer gebeurt, of dat er niets over te zeggen valt. Ik schijn over een grote hoeveelheid aan vruchtwater te beschikken, me altijd afvragend of dit van invloed is op het breken van vliezen
Oeh ik lees mee! Hier ook spontaan gebroken vliezen bij 36 weken bij de eerste zwangerschap.. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Denk niet dat dat iets zegt. Bij de eerste kreeg ik een hoge vlies scheur. Bij de tweede ingeleid en alle 3 de keren veel vruchtwater! Spannend nu he!!
Nee hoor hoeft niet 1e spontaan gebroken vliezen daarna weeën 2e weeën en daarna tijdens de weeën spontaan gebroken vliezen 3e spontaan gebroken bliezen daarna weeën Bij mij is het dus om en om
Hier is bij de eerste en tweede de bevalling begonnen met gebroken vliezen en had beide keren best veel vruchtwater maar of het iets zegt geen idee misschien is het wel gewoon toeval geweest ben benieuwd nu bij de derde
Eerste spontaan, tweede ook en derde vond het allemaal wel best en bleef lekker zitten dus dat werd een inleiding. Had hele dikke vliezen volgens de gyn Succes! Nog even en jullie wondertje is er
Bij de eerste gebroken vliezen en daarna weeen, bij de tweede had ik eerst weeen en braken mijn vliezen pas bij de eerste perswee.. In mijn geval zei het dus niets
Bij Eva braken mijn vliezen eerst en kreeg ik een paar uur later weeen. Bij Lisa braken mijn vliezen pas bij 9 cm.
Het zegt dus niets en er zit niets anders op dan afwachten.. Ik vond het zelf eigenlijk wel een duidelijke aankondiging, geen gemier van wel of geen echte weeën.. Gewoon pats boem vliezen breken en gelijk rugweeen.
ik kreeg gebroken vliezen rond 9u s avonds en rond een uur of 10 wat lichte weeen, pas rond een uur of 12 rugweeen en die weeen zijn wel gebleven tot met de bevalling zelf, (45u naar de gebroken vliezen) Ik ben ook benieuwd hoe het bij deze gaat, ik hoop echt niet dat tot week 42 moet wachten
Bij mij wel. Eerste bevalling had ik ook ruim vruchtwater en braken mijn vliezen spontaan met 36+6. Pas daarna weeen gekregen. Bij de tweede bevalling had ik normaal vruchtwater en braken ze spontaan met 37+5. Ook daarna pas weeen gekregen. Bij de eerste was het echt een flinke plons, bij de tweede ging het wat geleidelijker.