gouden tip, plakband?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hope43, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoi hoi

    ik zit me rot te ergeren,
    op het raam vd babykamer zijn lagen plakband die er niet af gaan,..
    in het verleden wel al geprobeerd, maar ja naderhand gaf ik het op, het was toch maar een rommelkamertje,....

    nu ben ik steeds aan het proberen het eraf te krijgen, ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
    zelfs mij niet, die toch altijd wel een schoonmaaktipje heeft :evil:

    ik heb allerlei schoonmaakmiddelen gedaan, met azijn, met waspoeder om te schuren, met een schroevendraaier, met een krabbertje voor autoramen, ik ben met power spul aan de haal gegaan, gillet bang enzo,....
    ik heb nog ander spul geprobeerd, ik heb het met aceton geprobeerd en met tonic , maar helaas niets, maar dan ook niets hielp,..
    nu belde me mannke net, en ik vertelde hem dit, hij kwam met DE tip, (dacht ik)
    hij zei brandt het eraf, smelt het eraf,..
    yessssssssssssss, dacht ik, dat is het,........
    ik kapje voor me snoet, kaars erbij en hoppa,..
    maar nee hoor, zelfs dit gaat niet, haha maakt het zelfs erger opdat er kaarsvet bij kwam,....


    dus aub heeft 1 van jullie de gouden tip?
    pleaseeeeeeeeeeee :confused: :rolleyes: ;)
     
  2. Malaika

    Malaika Fanatiek lid

    27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Probeer eens met wasbenzine.
     
  3. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Je hebt ook speciale sticker verwijderaar, soms wil het ook nog wel eens lukken met nagellak-remover

    En als het alleen om de plaklaag van het plakband gaat, is een hele goede om het te bestrijden met : jawel...PLAKBAND gewoon een stukje plakband er op plakken, ff flink aandrukken met je nagels en trekken maar ;) helpt bij mij wel heel vaak met die vieze plaklaagjes ;)
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Hier hetzelfde probleem gehad, heb het uiteindelijk laten weken in nagellakremover en heel hard lopen krabben, t ging nog steeds erg moeizaam, maar het is er wel af.
     
  5. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Met een Stanley-mesje.
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    heb nagelremover en wasbenzine ook al geprobeerd, ik ben er voor nu ook mee gestopt.
    het is zo vervelend, omdat het bovenste laagje er af is ,...
    ik heb zoveel middelen in huis maar niets mocht baten,
    me zus belde net en vroeg me wat ik deed, toen ik het haar vertelde zei ze, heb je spititus geprobeerd,....
    laat ik alles hebben, maar net weer geen spiritus :(
    dus tja dan maar morgen halen,,......
    ik wordt er gestoord van, tis ook niet zo'n beetje ook,......
    , maar ja ff afwachten dus,..en anders moet me ventje vanavond maar eens een poging wagen ,......
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    met een fohn wil het er ook wel is van af gaan, dan word de plaklaag warm en dan kan je het er vaak wel aardig van af halen.
     
  8. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Sticker verwijderaar! Te koop bij de doe-het-zelf zaken!
    Wij hadden voor de geboorte van Vigo een geboortebord die je aan het raam kon plakken! Toen we die er af haalden liet het ook helemaal zo'n plaklaag achter. Ik had ook al van alles geprobeerd maar dit was het enige dat hielp! Succes!
     
  9. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Ik neem aan dat het van die afplaktape voor het verfen is, dan wil lampenolie misschien wel werken.
    Je ramen worden er wel heel vet van.
     
  10. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    heb je een huurwoning?
    Wij hebben huurwoning en we zijn verzekerd bij glasschade.
    Want dan kan je gewoon de raam intikken. Hun bellen, smoesje verzinnen en ze komen een nieuw raam erin zetten ;)

    ben je gelijk van het plakband- probleem af :D
     
  11. Niet meer actief

    bij ons lukte het met thinner, even inlaten trekken en dan kun je het er zo vanaf krabben, tis en blijft eeen rotkarwei maar het is hier goed gelukt.
    Het is daarna wel vies, maar dat kun je schoonmaken.
    (wij hadden schilderstape maanden laten zitten, dom dom dom :) )
    groetjes, anita
     
  12. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Lampenolie... (waar je die olie-lampjes mee vult) ff op n keukenrolletje doen en wegvegen die handel...
    Zo verwijder ik dus alle stickers en plakband...
     
  13. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    en is t 'al' gelukt? ;)
     
  14. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nee niet gelukt helaas,
    al was ik al gekapt, ik kreeg nog een ingeving, ik zag de toilet eend, die power gel,...
    ook dit hielp niet, intussen ook nog de spiritus gevonden, maar helaas ook geen resultaat,......

    IK KAP ER NU ECHT MEE!
    grrrrrrrrrrrrr
    maar het is dus van die gewone normale doorzichtige plakband,.........bij het er af halen, trok ik dus het bovenste vel weg, en de rest bleef zitten,.... en dat zit er dus al heeeeeeeeeeel lang op,........
    ik ging net met mn nagels klungelen en toen lieten sommige plekjes wel los, maar niet echt om over naar huis te schrijven,...

    ik wacht ff af, laat me vent nu maar ff krabben ;)
     
  15. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    nou succes meid, ik weet nog hoe lang ik ermee bezig ben geweest, ook idd met spiritus, maar dat werkte ook niet.
     
  16. mini23

    mini23 Actief lid

    18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Probeer het anders een met stickerverwijderaar en een verfkrabbertje dat is zo`n mesje in een Y vorm zeg maar daar haal ik hier altijd stickers en plakband mee van de ramen.

    Succes
     
  17. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Heb je het nou al geprobeerd door er weer een plakbandje overheen te plakken, flink met je nagels er over heen krabben en dan het plakbandje er weer af trekken? probeer het eens, bij mij werkt dat eigenlijk altijd wel ;)
     
  18. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou me mannetje komt zo en dan mag hij het na het eten ff proberen haha nee hoor, morgen maar weer een nw dag,..
    tenzij hij het net als mij, niet kan uitstaan dat het niet lukt,........

    :thumbdown:
     
  19. Jollie

    Jollie Fanatiek lid

    5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    Ik haal plakresten van stickers en/of plakband altijd af met pledge meubelwas/reiniger... succes gegarandeerd! Ten minste bij mij altijd... opspuiten even laten inweken en er dan van afhalen!

    Groetjes Jollie
     
  20. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou dames willen jullie ff lachen?
    ik heb er gisteren dus voor het naar bed gaan wc eend op gesmeert om het de hele nacht te laten weken.

    vanmorgen vroeg ik of mijn mannetje nog iets wist,

    manlief voelde zich helemaal in de 7de hemel en dachtt dat ie slim was, om het er ff met de schroevendraaier af te krabben,.....

    haha ik ben daar dus gisteren als allereerste mee begonnen en het was niet om te doen,......
    meneertje pakt net de schroevendraaier en begint te krabben en ja hoor , het verdwijnt als sneeuw vd zon,....

    nu denkt ie dus dat het een wereld idee, is, haha maar dat komt natuurlijk door al die schoonmaakmiddelen die er de hele nacht op in hebben gewerkt ,.........

    maar hij geloofde dit niet, tot ik een stukje zo wegduwde met mijn nagel haha en kon je zien dat de tape helemaal was vergaan en er nu zelfs met een doekje afging ,.....

    tis dus schoon, mocht je ooit deze shit hebben, begin eens met die wc eend, en laat het eens goed intrekken, wie weet kun je het er dan ook zo makkelijk afkrijgen.

    lukt dit niet, gooi dan zo'n 3 uur alles wat je in huis hebt erop, laat de nacht de wc eend zijn werk doen en hoppa,.....je ramen zijn weer schoon,....................

    whahaha lache, hij denkt echt dat hij de tip had ,.... :)
     

Deel Deze Pagina