Hoi allemaal, Onze beeb is vorige week met 37+2 uitwendig gedraaid en ligt nu als het goed is nog goed met het hoofdje naar beneden. Ik had al een paar weken last van voorweeen en harde buiken. Maar na de versie heb ik veel vaker en pijnlijke harde buiken. Ook zeurende nenstruatiepijn en pijn aan banden en in liezen. Ook ineens veel meer afscheiding en druk op stuitje. Dacht steeds dat het van indalen kwam maar dit kindje blijft hoog liggen dus denk het ook niet. Nou liep ik bij mijn dochter 1 week over tijd en ga daar nu ook van uit. Maar door het gerommel ga ik steeds twijfelen. Zou het toch eerder komen? Daarom mijn vraag wanneer zijn jullie bevallen na een uitwendige versie? En bij een evt. 2e of meer, was dit dan eerder dan vorige bevallingen?
Wat fijn dat de versie gelukt is! Ik heb een succesvolle versie gehad met 36w4d en ben (spontaan) bevallen met 39w4d. Bij mij heeft het niet gerommeld in mijn buik na de versie, dus ik heb geen voorweeën gehad of meer harde buiken dan ik voor de versie al had. Dit was mijn 3e baby en ik ben van haar vééél later bevallen dan van de 2 oudsten, zij kwamen al met 27 weken. Succes met de laatste loodjes!