licht positief getest

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ashleyy, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyy

ashleyy Actief lid

13 jul 2014
    244
    1
    16
    Hoihoi,

4 maanden geleden heb ik helaas een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad met een leeg vruchtzakje zonder embryo.
    Hierbij is mijn rechter eilijder verwijderd.
    wel heb ik gehoord dat de andere eileider de functie gaat overnemen na een tijd maar toch had ii niet echt het vertrouwen er meer in dat ik ooit zwanger zou kunnen raken..

Maar een dag of twee geleden deed ik een test van de action omdat ik zo'n last van mn borsten heb en die gaf een hele erge lichte streep aan naast de controle venster.. je moest er echt goed naar kijken om hem te kunnen zien. . De dag erna deed ik er nog een en die werd al ietsjes duidelijker maar nog wel ontzettend licht .
    vervolgens ben ik toch maar een ander merk gaan halen maar dit keer bij de kruidvat 2 voor 5 euro en jahoor ook deze gaf een lichte tweede streep aan maar dan nog net wat duidelijker dan de andere twee testen maar alsnog licht.. en momenteel verwacht ik mijn menstruatie ik voel nu al een aantal dagen wat lichte menstrustie krampjes en af en toe een pijn scheut naar de onderkant van mijn buik. Soms ook een druk bij het hoesten of plassen.. ik zou niet weten of ik dit nou als zwangerschap zou moeten beschouwen? Ik durf eerlijk gezegd ook nog geen afspraak te maken bij de huisarts.. wat denken jullie zwanger of niet?

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Ik denk dat ik je voorzichtig mag feliciteren! Het is nog rond je NOD, maar een positieve test, ook al is het licht, betekent dat er sprake is van een zwangerschap! Ik hoop echt voor je dat de zwangerschap deze keer goed verloopt! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina