innestelingsbloed of toch ongesteld?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marielle1989, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marielle1989

15 feb 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Op maandag 19 januari heb ik mijn spiraal laten verwijderen. In die week ben ik op donderdag 22 januari ongesteld geworden. Mijn eisprong zou rond 4 februari zijn geweest. Nu heb ik sinds gisteravond bloed verlies. Ene keer is het meer dan de andere keer, maar ook vandaag heb ik nog bloedverlies, samen met kramp in mijn onderbuik en ben erg vermoeid. Eigenlijk zou ik rond 19 februari ongesteld moeten worden. Dus nu ben ik erg benieuwd wat het kan zijn?
    Heb de laatste anderhalve week wel gevoelige borsten, vreetbuien, emotioneler, steken in mijn onderbuik, lage rugklachten enzo. gehad.
    Wat denken jullie? Ben ik gewoon ongesteld geworden of is het wat anders?

Groetjes Mariëlle

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

beide opties zijn mogelijk. Soms heeft het lichaam nog even de tijd nodig om in een regelmatige cyclus te komen na het verwijderen van een spiraal en kan het zijn dat je eerder ongesteld bent geworden dan verwacht. Maar het is ook mogelijk als het bij een korte bloeding blijft, dat het een innestelingsbloeding is. Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Monique

3. marielle1989

15 feb 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar is dat normaal om langer last te hebben van innestelingsbloeding? En is het verstandig om over een week te testen?

Groetjes Mariëlle

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Het kan wel. Ik zou afwachten of de klachten die nu mogelijk op een zwangerschap kunnen duiden, nog aanwezig zijn. Indien dit het geval is, zou ik zeker een testje doen. Succes!

Groetjes Monique

5. marielle1989

15 feb 2015
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bloed nog steeds. Ik kan aannemen dat dit gewoon een ongesteldheid is?

Groetjes Mariëlle

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Ik zou er wel vanuit gaan. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina