Gek wordt ik ervan. Vannacht weer dat mijn man en ik uit elkaar gaan (zonder duidelijke reden) en dat we ons hele hebben en houden hebben verdeeld, onze zoon co ouderschap krijgt en ik een hele verdrietige man achter laat op de dam om vervolgens zijn whatsapp foto te zien die heel donker is en hij onze zoon knuffelt gehurkt op de grond. Ook zo vaak dat hij overlijdt. Zoon overlijdt. Een van ons erg ziek wordt. Er iets met ons meisje in mn buik blijkt.. Ik wordt gewoon huilend wakker, klam van het zweet, en helemaal overstuur. Het duurt ook minstens een halfuur voor ik weer kalm ben. Herkennen jullie dit? Kun je dr iets aan doen?
Ik heb het de eerste maanden van de zwangerschap ook gehad. Geloof niet dat er iets aan te doen is. Nu droom ik ook nog we maar niet levensecht en zo heftig meer.
Ik droom mijn hele leven al levensecht. Valt niets aan te doen, denk ik. Maar een halfuur voordat je weer kalm bent vind ik wel erg lang. Misschien kun je na zo'n droom je man even wakker maken zodat hij je kan troosten en je na vijf minuten weer gewoon lekker kunt gaan slapen?
Ik heb het wel eens vaker gehad, maar nu.. jeetje mina zeg.. bij mn zoontje was het ook lang niet zo erg.. vet irritant
Ik had het soms al wel, maar lang niet zo heftig en diep als deze zwangerschap. Ik wordt echt met regelmaat helemaal overstuur wakker, en blijf er dus ook echt lang emotioneel onder.. Ben ook lekker tegen hem aangekropen, maar hij wordt niet zo snel wakker haha. Ik ben sowieso deze zwangerschap heel emotioneel. Toen ik het vanmorgen bij wakker worden aan mn man vertelde moest ik weer huilen, en kan dan ook niet stoppen. Zo irritant
Ik heb "dit soort" dromen al sinds ik mij kan herinneren iedere nacht. Ik kan ze nu soort van besturen. Door de jaren heen leerde ik steeds sneller in de droom te herkennen dat het een droom is en zo kon ik de droom dus ook steeds sneller afbreken of veranderen. Hoe je dit in een korte tijd kan leren zou ik niet weten. Het is wel erg vervelend en vermoeiend. Succes!
Ik heb dat ook gehad. Vanaf ongeveer 25wk werd het beter. Wel levendig maar niet meer eng. Toen werden het leuke dromen.
Ik droom en dan weet ik door sommige dingen in de droom dat ik droom. En dan heb ik zeg maar weer een bewustzijn en kan ik ongeveer dromen wat ik wil. Maar ik heb dit sinds 5 of 6 jaar. Daarvoor kon ik t ook niet sturen. Dan had ik gewoon nare en levensechte dromen die ik dan moest uitdromen zeg maar. Ik weet niet hoe je dit kan leren.
Ik had het ook rond die periode. Echt vreselijk! En nog soms... Misschien moeten onbewuste angsten er toch gewoon uit Het is nu wel minder gelukkig. Hopelijk bij jou straks ook. Hoe gaat je zwangerschap verder?
Ja je hoort ook wel eens dat je het droomt omdat het je angsten zijn en je op die manier het onbewust verwerkt. Dom gedoe Hopelijk stopt het hier straks ook. Het lijkt wel erger nu als bij J. Uberhaupt ben ik nu veel en veel emotioneleren dan toen bij hem. Op flinke bekkeninstabiliteit en ishias na, gaat het hartstikke goed! Ze beweegt trapt en spartelt en groeit. Ik groei en voel me verder prima. Heel anders dan bij onze zoon, toen was ik elke seconde bang. Nu helemaal niet, ook wel weer heel fijn! Voel jij je ook goed??
Bekkeninstabiliteit en ischias klinkt ook niet fijn.... sterkte!! Maar wel goed dat je nu niet bang bent deze zwangerschap. En n meisje, wat leuk Hier gaat de zwangerschap ook goed. Weinig klachten, slapen gaat wel beroerd, vanwege pijn in m'n heupen. Langzaam komt het einde alweer in zicht, zo'n raar idee! Ik ben trouwens ook minder bang deze keer, misschien ook omdat ik ons mannetje veel voel bewegen.
Hier altijd al veel en gek gedroomd, maar nu spannen ze toch echt de kroon! Ze gaan niet over dood of ziekte. Meestal zijn ze gewoon heellll bizar. Ik maak echt heel wat avonturen mee 's nachts. En ik heb regelmatig seksdromen, waarin ik steeds seks wil met mijn vent. Terwijl die lust er overdag nauwelijks is.
En ik denk dat t helpt dat we weten dat we het kunnen. Dat geeft mij in ieder geval veel rust. Hopelijk gaat de tijd snel, ben zo nieuwsgierig!!♡
Haha arme man dat is ook sneu. Ij heb nu ook verre van zin, komt vanzelf weer. Afgelopen dagen awel heel echt gedroomd maar niet huilend wakker geworden. Progressie!