Ik heb echt het idee dat ik de baby pas heel zal voelen ben nu 19 weken en volgens mij nog niks gevoeld. Keb wel een voorliggende placenta, maar voel nog geen blupjes en belletjes of vlindertjes... maak me klein beetje zorgen lees alleen maar dat anderen hem allang gevoeld hebben. Wanneer voelden jullie hem voor het eerst?
Met precies 19 weken voelde ik haar. Dus je bent echt niet laat hoor. Zijn trouwens nog veel meer topics als deze, dus die kan je ook doorlezen.
Geen zorgen maken hoor, ik voelde mn kleine ook pas met 22 weken zo'n beetje. Heb ook een voorliggende placenta en daarnaast nog een flink 'speklaagje' wat het allemaal wat tegenhoudt. Gemiddeld genomen is het ook normaal om het pas rond de 20 weken te voelen hoor, maar er zijn nou eenmaal mama's die het eerder voelen en mama's die het later voelen. Elk lichaam is nou eenmaal anders, dus probeer je niet blind te staren op wat een ander voelt. Geniet van je zwangerschap!
ik voelde me uk ook pas rond de 19de week, dus denk dat je kleine wel snel zult gaan voelen. geniet ervan! (als het zoals is)
voelde het nu ook hoor.. de ene dag vaker dan de ander... pas na 25wkn moet je hem/haar elke dag voelen! dus maak je ni druk groetjess
ik weet niet of het de baby is. maar denk van wel. maar dan echt maar 1x per dag of zo! ik weet niet goed wat ik moet voelen. en ik heb ook een voorliggende placenta, en ze zeiden ook dat ik het pas na 20 weken zou voelen i.v.m. de placenta en een dikke buikwand. maar goed dat zegt niet alles. geniet er lekker van
Ik voelde de baby met 19 weken en 1 dag, mijn placenta ligt ook aan de voorkant. Ik had het nog niet verwacht, maar vond het uiteraard wel fijn! Bij een placenta aan de voorkant voel je vaak minder en het dus ook later. Fijn voor mij dat ik het best vroeg voelde en daarna ook heel erg goed, maar dat komt geloof ik niet vaak voor met een placenta aan de voorkant.
Je hebt deze vraag ook bij de verloskundige gesteld. Je mag een onderwerp maar 1 keer posten dus deze gaat dicht. Elmo