Hoi, Ik irriteer me sinds ik zwanger ben enorm aan mijn huisdieren, een hond en een kat. Ze willen continu aandacht en die haren! Dat irriteert me enorm! Herkent iemand dit? Want ik zou het echt sneu vinden als dat 9 maanden zo blijft... Groetjes Jessica
Mmm nee haha mijn kat is juist minder aanhankelijk naar mij, meer naar mn man. Als ik haar aai begint ze wel meer te spinnen dan normaal maar ja verder niets bijzonders aan te merken. Was al nooit een schootkat En haren, tsja ik kam mn kat sowieso om de dag, dan heb je niet zoveel haren... Hihi succes dr mee en ik hoop voor je dat het niet 9 mnd duurt
Ik heb er nu het meest last van, eerder nooit gehad. Maar ik herken het wel. Als ik het huishouden heb gedaan, denk ik wel eens, waarom eigenlijk, die beesten maken het toch weer vies. En ja hoor, half uur later kan je weer opnieuw beginnen.
Ik word hier af en toe stapel gek van onze poes, die loopt de hele tijd achter mijn kont aan en te mauwen voor aandacht. Deed ze voor de zwangerschap nooit, toen was het niet eens een schootkat en nu wil ze alleen maar bij je liggen en geaaid worden.
Heel herkenbaar maar gaat weer over hoor. Tijdens de zwangerschap wou ik niet dat de de honden op de bank kwamen of door het huis renden ivm de haren. Het liefst had ik ze de gehele dag op 1 plek konden ze niets vies maken. Ook vieze pootjes op de laminaat vloer kon ik me mateloos aan ergeren. Word steeds minder allemaal dus zullen i.d. de hormonen wel zijn. Succes meid!
Heb ik hier ook hoor vooral me katten, eentje Beau is vreselijk slijmbal, is nu erger geworden, ik vind zo irritant!
Ja hoor hier ook.. Twee katten en ik irriteer me er de hele zwangerschap al aan. Ze willen veel meer aandacht en lopen me achter mijn kont aan. Zucht. Dus bij mij is het de hele zwangerschap al wel zo, al irriteer ik me de ene dag meer dan de andere. Ze mogen van mij wel wat meer hun eigen gang gaan!
Ik kon me ook erg iriteren aan de hond zo had je alles lekker fris en schoon 1x schudden met zijn witte vachtje of effe zijn gekke 10 min en ik kon weer opnieuw beginnen.. Nu hebben we hem niet meer maar ik moet wel zeggen ik mis hem ontzettend.
Haha, heel herkenbaar. We hebben 2 honden en 2 katten en ik word echt helemaal gek van ze. Heb dat bij m'n vorige zwangerschap ook gehad en na de bevalling was het weer over. Geloof me, ze zullen het je zeker vergeven!
Hoi! O, gelukkig, ik niet de enige die dat zo voelt! Ik twijfelde al om dit op het forum te zetten. Ik denk dat het hier ook komt doordat ik super misselijk ben en ze echt vindt stinken... Terwijl je normaal niet eens ruikt dat we dieren hebben. Ook ben ik zooooo moe en heel snel geirriteerd. Kan heel de dag wel slapen, als er niet twee mannetjes hier rondliepen... Groetjes Jessica
nee wij hebben hem helaas weg moeten doen daan bleek er allergisch voor te zijn hij komt van onder tot boven onder de grote eczeem vlekken te zitten.
Op dit moment heb ik nig nergens last van maar bij mijn vorige zwangerschap toen ik rond de 7 mnd was.... oei... ik was soms in staat om zowel de honden als katten kaal te scheren! Overal haren (in de ochtend de vloer doen, in de avond er niets meer van zien) en zo aanhankelijk als wat! Continue 2 rottweilers achter me kont aan (al liep ik alleen naar de keuken) sjeees... als ik er nu aan terug denkt kan ik weer heel dat irritatie gevoel naar boven halen
Hmm geen last van m'n (3) katten, gewoon zoals normaal.... Maar die haren grrrr! Ik zie overal vuil en word dr gek van! (heb zelfs de kerstboom 2e kerstdag al eruit gegooid haha)
Heb ik ook als ik niet zwanger ben. Ik maak de vloer schoon voor niks. De hond maakt het toch weer vies. Maar wil mn hondje voor geen goud missen. Ze kan er ook niks aan doen.