Hallo, Ik ga bevallen in Rijnstate. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen, geven ze je daar snel een ruggeprik of moet je er om smeken enzo? Ik denk er nog niet zoveel aan hoor, maar mijn angst is als ik straks echt zo veel pijn heb enzo en echt verdoving wil, dat ik daarom moet smeken (Nederland is toch zo hard en gierig). Ik heb gynaecoloog Dr. van Spaargaren. Iemand ervaringen of ze daar makkelijk in zijn of juist niet? En of ze ook zon nieuwe methode hebben met zon drukknopje dat je zelf kan toedienen ofzo? Groetjes, Mandy
Ik denk niet dat het uitmaakt waar je gaat bevallen, als ze zien dat het echt niet gaat qua de pijn houden ze er wel rekening mee. Zelf heb ik geen ruggeprik gehad, ik vind het maar niks Wel heb ik een infuus gehad om de weeen sterker te maken, dus de ontsluiting beter te laten doorkomen. Want ik was al uren bezig en was gewoon helemaal op, en dat had geholpen want binnen 3 uur dat ik in het ziekenhuis lag kreeg ik al volledig ontsluiting. Ik woon zelfs in Nijmegen, dus niet erg ver van jou ...
ik zelf ben ook in rijnstate bevallen,ben ingeleid maar had wel in me dossier laten zetten dat ik een ruggeprik wilde als het niet meer ging.ik heb namelijk vroeger me staartbeentje gebroken gehad en ze wisten niet of dat goed zou gaan. alles is prima verlopen en heb het zonder ruggeprik of andere pijnstillers gedaan its waar i best trots op ben. veel sucses