slijmprop ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdushi, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Is misschien niet de lekkerste vraag sorry. Maar verloor in 1 keer heel veel afscheiding echt veel meer als normaal.
    Kan dat dan de slijmprop zijn of is dat echt een propje?
    groetjes

2. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Bij mij was het rozige bloed met slijm, geen prop. Dat hield heel lang aan, eigenlijk tot de bevalling.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij mij was het de eerste keer een hoop slijm en bloed in een keer. Maar ik was toen al n beetje bezig met weeen (was er om 6 smorgens wakker van geworden en om 7 a 8 uur verloor ik die prop...tenminste ik denk dat dat hem was...verder niks verloren dus)
    Met de tweede kan ik me niks geen prop herinneren.

4. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Bij mij was het ook niet echt een prop...maar gewoon slijm met een beetje bloed...ik bleef maar afvegen (bwahhhh) en inderdaad tot aan de bevalling.

Groetjes Najet

@de tweede komt in april!@

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Bij mij was het echt een hele grote klont, denk zo'n 6 cm doorsnede. Voelde de prop er gewoon uit glibberen... :(

6. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ehm ja, bij mij ook echt een hele flinke prop..daarvoor al wat extra afscheiding gehad, maar de prop zelf was bloederig, roze en groooot!

7. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Bij mij was het ook echt wel een prop. Ik wist in ieder geval meteen wat het was ook al was het vier weken te vroeg. Twee minuten later voelde ik ook wat water langs m'n benen lopen dus toen wist ik het helemaal zeker.

Deel Deze Pagina