Hoi hoi, Ik weet niet of ik dit in de goede rubriek heb gezet hoop maar van wel maar moet dit even kwijt Maandag 26 mei a.s. laat ik mijn spiraaltje eruit halen en kunnen mijn vriend en ik eindelijk beginnen om zwanger te worden \o/ We zijn nu al zo een 2 maanden aan het wachten op deze dag omdat ik een bultje in mijn hals had en wou dit eerst laten onderzoeken maar blijkt alleen een grotere lympfklier te zijn dus niks ernstigs. dus maandag uitslag gehad dinsdag meteen dokter gebeld voor afspraak om spiraaltje eruit te laten halen. Ik kan niet wachten ik verheug me er zo ontzettend op. mijn zoontje is inmiddels al bijna 7 (zoals te zien op mijn banner) en hij vraagt al geruime tijd wanneer ik zou gaan trouwen met mijn vriend zodat hij broertjes of zusjes krijgt hahaha. maarja om zwanger te worden hoef je niet te trouwen wel leuk dat mijn zoon mijn vriend zo accepteert. Zo moest dit even kwijt ben zo gespannen en kan niet wachten tot maandag en hoop gauw te kunnen melden dat ik zwanger ben Groetjes Nadine
hey wat leuk! schattig dat je zoontje zo redeneert.. laat m maar lekker in die waan voorlopig veel succes en dat je maar snel zwanger mag zijn!
Thnx ben gewoon zo zenuwachtig en spannend ... ben echt blij dat ik eindelijk beginnen kan het kriebelt al lang voor een 2de kindje zeker toen vorig jaar me vriendin van haar 2de was bevallen. Pfff toen had ik het toch zwaar. Maar eindelijk ik mag ook hahaha
Hi nadine, succes met het verwijderen, ik weet niet of je zenuwachtig bent (zal wel niet want je hebt al een bevalling gehad ) maar ik heb ook een spiraal gehad en ook weer laten verwijderen en ik was ZENUWACHTIG echt niet normaal. achteraf sloeg het nergens op want ik voelde er niks van! succes met zwanger worden, ik moet nog 5 pillen en dan ga ik er ook voor. liefs
@Madelon84 Ben zenuwachtig maar dan niet voor het verwijderen van de spiraal heb dat al een keer gehad heb de spiraal nu 6.5 jaar maar ben gewoon zenuwachtig omdat ik weet dat ik nu (vanaf maandag) eindelijk mag beginnen \o/
ja kan ik me voorstellen..ik kan ook bijna niet wachten met beginnen! wou eerst bijna halverwege mijn laatste pilstrip stoppen, ik kon het niet meer uit mn hoofd krijgen! als je eenmaal hebt besloten dat je een (tweede) kindje wil, dan moet het ZSM haha heb jij het koperspiraal of de mirena? ik had het koperspiraal en had zoveel buikpijn echt niet normaal. heb hem daarom ook laten verwijderen. af en toe ben ik weleens bang dat de spiraal mijn baarmoeder heeft beschadigd en dat ik daardoor minder vruchtbaar ben.. is dat een gek idee? ben jij daar weleens bang voor geweest?
Ik heb de mirena en ben daar super tevreden over. Nee eigelijk ben ik daar niet bang voor dat ik door de spiraal minder vruchtbaar zou zijn. Maar als ik het goed begrijp heb jij zondag de laatste pil? Stoppen we beide op dezelfde dag met "voorbehoeden" alleen dat je met de mirena spiraal niet hoeft te "ontpillen" ofzo. dat was ook 1 van de redenen waarom ik die spiraal heb gepakt.
ja zondag de laatste! en dan woensdag of donderdag begint de eerste ronde! begint het bij jou dan meteen op de eerste dag van de cyclus?