hallo..., ik heb een vraagje ik heb nu al 3 keer in 2 weken tijd een soort slijmprop gehad aleen zit er geen bloed bij t is echt een soort rond bolletje wat heel elastich is (sorry voor de wat minder fijne details) en heb ook steeds last van een soort melkachtig witvloed wat me wegloopt nu vraag ik me af of dit normaal is of dat ik toch de vk moet bellen ben nu pas 33 weken groetjes
Het kan zijn dat je je slijmprop aan het verliezen bent,die kan namelijk in 1 x komen maar ook in stukken. Dat is niets om je zorgen over te maken hoor. De slijmprop verlies je vaak op het einde van de zwangerschap of zelfs pas bij de bevalling. Het is je lichaam die zich ergens al voor bereid op de bevalling. Je kunt het gewoon de volgende keer even melden bij de vk. Sommige vrouwen (zoals ik zelf) hebben geen slijmprop of veliezen hem zonder het te merken.
Ik hoor wel vaker dat mensen de slijmprop al vroeg verliezen. Maar dat is niet erg. Ik dacht dat hij zelf wel weer aan kon groeien daarna.. Afscheiding kan ook. Dat wisselt ook nogal tijdens de zwangerschap, van meer slijmerig tot bijna water.. Ik zou het gewoon de volgende keer bij de VK even melden, maar als je je verder goed voelt lijkt het me niks ernstigs.
ik heb ook last van harde buiken en buikkrampen dus ben toch wel wat zenuw8tig maar we wachten maar eens af groetjes
Als je erg nerveus bent, kun je misschien de VK gewoon even bellen. Die kan je vast wel geruststellen, of gewoon de controle wat eerder doen. Want van stress krijgt je weer harde buiken, en dat schiet ook niet echt op..