topic zegt het zelf: hebben jullie: 1. pijn voor jullie ei 2. pijn op het moment van jullie ei 3. pijn na jullie ei 4. enkele dagen pijn rond jullie ei groetjes ps ik voel voor het eerst echte steken rechtsonderaan en zit rond ei, kijk maar naar temp kaartje...
ik heb altijd geweten dat je pijn hebt omdat het op knappen staat is de pijn weg, is je ei gesprongen
drukkende zeurende pijn voorafgaand dan felle scherpe steken ook voornamelijk rechts bij mij schuin onder/naast het heupbot ergens en daarna houdt het op...heb ook veel slijm rond die steken voel het dan lopen zeg maar,.. heb daarna nog wel soort krampjes die er op lijken maar niet zo fel als wanneer hij springt
HOi Hitchke, zo te zien een eisprong meid! ik herken je verhaal, maar bij mij was het maandagnacht erg hoor. Het begon savonds al een beetje hangerig, in bed misselijk, vervolgens 3 x overgegeven!! volgende dag was het zo goed als over. Gek he? Ik had heell last van mijn linker onderbuik en uitstraling naar mijn rug en benen, billen. ik had twee cyclussen ervoor een Anovulatory, ofwel, geen ei in die cyclus, dit kan biji iedereen wel eens voorkomen (cyclus was toen 22 en 14 dagen, kort he?) Maar het lijkt wel of er dus afgelopen maandag 2 eien tegelijk kwamen, goh wat was ik beroerd! Heb je hier iets aan? x Pina
ja idd, bedankt pina en danielle. de pijn is idd verdwenen en men temp is gestegen, vraag is of ik deze nacht op tijd was met klussen. heb geklust rond 00.00 deze nacht... spannend.