Dikke buik?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by shannen, Oct 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Hallo Verloskundige,

Ik heb een vraagje aan U.

Ja waar zou ik beginnen, mijn cyclus is best verschillend van 24 dagen tot 34 dagen.

Vorige cyclus was 24 dagen heel vreemd wat dus nog niet eerder is voorgekomen, sinds die tijd ben ik 3 tot 4 kilo aangekomen en alleen mijn buik is dik geworden heel vreemd. Het lijkt dus net als ik zwanger ben. En omdat ik ook nog niet ongesteld was, maar dus afgelopen woensdag toch ongesteld ben geworden naar 34 dagen of ja kan ik dat ongesteld noemen, de eerste dag alleen smorgens bloed gezien de rest van de dag een beetje bruinverlies gisteren wel meer bloed en vandaag al bijna niets meer. Terwijl ik normaal wel echt 4 dagen goed ben.

Ik ben al heel lang geleden met de pil gestopt dus dat kan er niets mee te maken hebben.

Mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was van mij, kwam ze pas naar 3 maand achter omdat ze gewoon ongesteld was.
    Dus dat blijft wel een beetje in mijn achterhoofd zitten.

Ik hoop dat je mij kunt helpen.. Alvast bedankt

Liefs Shannen

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Shannen,

als je twijfelt of je toch zwanger bent moet je gewoon een test doen, dat is het enige wat zekerheid geeft. Ik zou er maar eentje kopen en doen vandaag, dan weet je het.
    Je cyclus kan trouwens best eens anders zijn, dat gebeurt gewoon soms. Daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Mirjam

Share This Page