Op welke dag innesteling en wat zijn de 'symptomen'?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oumanouar, 20 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    Hi meiden,

Vraagje:

1 mei was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    Ik heb nu een cyclus van ongeveer 30 dagen.

Ik vroeg me af wanneer de innesteling is en wat de symptomen zijn.
    Gister en vandaag een ongelooflijke moeheid en een honger gevoel.

Wanneer kan ik een test doen?

Groetjes Oumanouar

2. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid je kan testen vanaf de dag dat je ongi had moeten worden...dus 1 juni voor jou dan toch? met sommige testen kan het ook eerder maar het is beter om te wachten als dat lukt...

de innesteling is meestal tussen de 4 en 10 dagen na de bevruchting, maar dat verschilt bij iedereen, sommigen hebben iets bruin/roze slijm verlies of een heel klein beetje bloed, en sommige helemaal niks...dus daar kuh je niks over zeggen helaas.

heel veel hebben helemaal geen kwaaltjes..de meeste zwangerschapskwaaltjes beginnen pas bij ongeveer 4 weken...dus nadat je getest heb omdat dan pas genoeg hcg in je lichaam aangemaakt word waardoor je kwaaltjes krijgt...

ben je al lang van de pil af? kan namelijk ook van het ontpillen komen...heb de afgelopen ook al zoveel kwaaltjes gehad maar was niet zwanger...

de enige oplossing is nog even geduld en dan gewoon een testje doen dan weet je t zeker..succes!!

xxx

3. Oumanouar

Oumanouar Actief lid

16 mei 2010
    101
    0
    0
    Docente Engels
    Zuid Holland
    Hoi,

Bedankt voor je reactie.
    Ik ben al jaren van de pil af, had namelijk na de derde zwangerschap een spiraaltje zonder hormoon.
    Hij is een paar maanden geleden er uit gehaald en toen had ik de eerste maand een cyclus van 35-36 dagen. Elke maand gaat er een dagje vanaf en ik zit inmiddels op de 30-31 dagen.

Ik heb al drie kinderen en ik weet me nog te herinneren dat ik in het begin ook moe was. Maar dat was wel nadat ik een test had gedaan.
    Tja, ik zal gewoon moeten wachten dan.

groetjes Oumanouar

Deel Deze Pagina