Hoi allemaal! Ik heb al een aantal keer van de week op het forum gezegd dat ik zo'n buikpijn had. En dat ik er zelfs 's nachts wakker van werd... Vannavond dus weer en de buikpijn heeft heel de dag aangehouden. Vanavond is verloskundige voor zekerheid langsgeweest en stuurde mij gelijk door naar ziekenhuis. Daar is een inwendige echo gemaakt en daar was zelfs een kloppend hartje te zien!!! Zo mooi en ben nu zo verschrikkelijk blij en opgelucht!!! De pijn bleek uit mijn darmen te komen en ook rekpijn van binnen. Het vruchtje is wel iets kleiner dan het had moeten zijn (2,7 mm nu en ben 6 w en 3 dgn) maar dat was niet erg zei ze. Ze adviseerde daarom wel om over 2 weken nog een echo te doen om te kijken naar de groei. Ohh zoo spannend. Maar kan wel lekker het weekend in!!!!
Dat zal wel even schrikken zijn geweest voor je. Fijn dat je nu in ieder geval weet, dat het allemaal goed zit en het niks ergs is. Hoop dat je, nu je weet wat het is, misschien wel weer wat meer rust kan vinden en lekker kan genieten van je zwangerschap!!!
Fijn dat je gerustgesteld bent en dat alles goed blijkt! En met die groei komt het ook vast helemaal goed! Fijn weekend!
Fijn dat het allemaal goed is! En gelukkig dat je vk je doorgestuurd heeft. Nu kun je tenminste zonder stress en ongerustheid verder met de zwangerschap! Ga er lekker van genieten en je hebt een lang weekend om bij te komen van dit spannende avontuur! xxx sas