Wat betekend dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hummel, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Hallo meiden,

    Ik heb even een vraagje aan jullie.

    Op 5 juli heb ik een miskraam gehad. Twee weken later heb ik een zwangerschaptest gedaan om te kijken of er nog HCG in mijn lichaam zat.
    Op deze test was nog maar heeeeeel in de verte een 2e streepje te zien. Mijn HCG was dus al bijna uit mijn lichaam.

    Vandaag heb ik ook weer getest. Had wel verwacht om helemaal niks meer te zien, maar ik zie nog steeds (of misschien opnieuw) een dun licht streepje staan.

    Wat vinden jullie hiervan?
    Is dit nog van mijn miskraam of kan ik alweer opnieuw zwanger zijn.

    Veel liefs Hummel.
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het zou kunnen....dat je opnieuw zwanger bent maar hCG kan erg lang in je lichaam blijven zitten. Een bloedtest kan je zekerheid geven.
    Of nog even wachten en weer testen.
    Succes!
    Elmo
     
  3. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie Elmo,

    Ik zal over een paar dagen wel weer testen. Als ik dan opnieuw zwanger ben, dan moet het toch duidelijker zijn.

    Liefs Hummel.
     
  4. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    In principe heeft je lichaam na een miskraam weer 4 a 6 weken de tijd nodig voordat je ongesteld wordt. dus het kan ook gewoon zijn dat je cyclus aan het verschuiven is. ik zou het in ieder geval nog even afwachten voordat je opnieuw test. En je kunt het misschien ook aan bepaalde verschijnselen merken of je wel of niet opnieuw zwanger bent. Maar ik zou zeker nog een week wachten met een nieuwe test. Succes!

    xxx joyce
     

Deel Deze Pagina