geen symptomen meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by patty73, May 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patty73

patty73 Actief lid

May 10, 2008
    109
    1
    0
    Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Heb vorige week anderhalve dag last gehad van een heeel klein beetje bruine afscheiding. Echt maar 3 druppeltjes Had toen ook last van mijn onderrug.. Echter sinds die dag zijn mijn zwangerschaps symptomen verdwenen. Ik voel me niet meer zwanger, heb geen pijnlijke borsten meer, geen buik "pijntjes". Maak me erge zorgen.
    Wie herkent dit?
    Kan pas de 12e juni naar de gynaecoloog... De dagen kruipen voorbij...

2. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Ik heb vanaf 7 weken ook bijna geen klachten meer gehad, daarna af en toe weer wel.
    Ik zou me niet zoveel zorgen maken ;) .
    En bel anders voor je geruststelling je vk/gynaecoloog op, misschien kan hij/zij je gerust stellen.
    Succes :)

Liefs Monique

3. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai meid,
    Ik snap dat je je ongerust maakt....vooral ook omdat je bruin verloren hebt.
    Veel vrouwen verliezen wat "oud bloed"omdat de baarmoeder schoongemaakt moet worden voor de baby. Dus daar hoef je je echt geen zorgen om te maken.
    Dat je geen symptomen meer hebt is ook heel normaal...niet iedereen is 12 weken ziek natuurlijk daar moet je lekker van genieten ;)

Ik zou me er niet te ongerust over maken ook al snap ik je wel...ik heb natuurlijk makkelijk praten aan deze kant van de computer :oops:

Bel anders gerust je VK op...daar zijn ze voor ;)

Succes!
    Groetjes Debby

4. parel1988

parel1988 Bekend lid

Apr 2, 2008
    524
    0
    0
    hoi hoi,

ik heb vanaf de 3 weken tot 9 weken heel veel last gehad
    van het eten niet binnen kunnen houden.
    de hele dag misslijk,
    en nu gelukkig al 1 week heb ik nergens last van
    alleen gisteren :oops:
    maar dat hoord er bij denkt ik.
    ik heb 4 juni me eerste echo ben echt benieuwd

5. patty73

patty73 Actief lid

May 10, 2008
    109
    1
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Vind het alleen zo vervelend dat ik niets meer voel. Je wilt zo graag een teken van het nog zwanger zijn.
    Ben bang dat dit een voorbode van minder leuk nieuws kan zijn.
    Maar misschien zijn er wel meer meiden die zo vroeg in de zwangerschap opeens geen symptomen meer hebben.

Liefs,

6. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hoi Patty,

Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt! Iedere zwangerschap is anders, de ene blijft tot langer dan 3 maanden last houden en bij de ander zijn de kwaaltjes zo over.

Je hebt deze vraag ook aan de Verloskundige gesteld, en dubbel posten is niet toegestaan.

Dit topic doe ik daarom op slot.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes,
    Elvira

Share This Page