Ik weet dat het per kindje verschilt maar toch vraag ik het nog eens. Ik heb zoals eerder wel gezegt weinig vruchtwater en ik voel me kindje heel weinig. Nu heb ik haar dus vanaf gister begin van de middag al niet gevoeld. Begin me een beetje zorgen te maken, dat ik naar bed ging gister zat het me eigenlijk al niet lekekr dat ik haar de hele avond al niet voelde en heb er helemaal slecht van geslapen. Wanneer zou ik de verlos moeten bellen?
Hoi Brechtje, Als jij je zorgen maakt, zou ik gewoon de verloskundige even bellen. Vindt ze echt geen probleem hoor, ze heeft waarschijnlijk liever dat je even belt dan dat je in de stress zit. Succes. Groetjes, Pippa
ik zou de vk gelijk even bellen, niet omdat er iets aan de hand zou zijn maar omdat je zelf zegt je er niet lekker bij te voelen, en je eigen gevoel is heel belangrijk hierin, ik zou zeggen bellen! dan mag je wrsch wel even komen om het hartje te luisteren da's toch veel fijner slapen vannacht?
Pfffh, geen idee. Ze zeggen dat je pas met 28 wkn je kindje elke dag moet voelen zoals je waarschijnlijk wel weet, maar ik ben net zo ver als jij en voel mijn kindje toch echt wel absoluut elke dag. Zou het ook heel raar en verontrustend vinden als ik het een hele dag niet zou voelen bewegen. Die van mij is ook vrij rustig en beweegt niet vaak en veel, maar wel een paar keer per dag op z´n minst. Ik zou je gevoel volgen. Als je denkt dat er iets niet goed is en dit de eerste keer is dat je het zo lang niet voelt, zou ik bellen. Maar waarschijnlijk heeft het gewoon een groeispurt en ligt hij/zij lekker te slapen... Helpt het niet als je rustig gaat liggen en echt wat harder (niet té hard natuurlijk) je buik schudt en beweegt? Dat het wakker word? Of heb je dat al gedaan? Vlindertje
gewoon bellen hoor. ik had dit ook bij onze kleine meid ben hierdoor 2 keer vaker heen geweest toen. en beide keren gerustgesteld en das veel fijner dan dat je met stress zit hoor.
Als je je zorgen maakt zou ik zeker even de verloskundige bellen. Zij zijn er ook om je gerust te stellen en hebben liever dat je 1 keer te veel belt dan 1 keer te weinig. Ik heb wel eens gehoord dat het soms helpt om chocola te eten of glas cola of kop koffie te drinken. Dan wordt de baby wat aktiever. Hier gebeurt dat wel als ik een hele spannende film kijk. Bij een vechtscene bijvoorbeeld begint er van binnen ook één te schoppen en te slaan, haha.
Nou da's wel lekker dat je terecht kan. Alles is vast gewoon goed. Ze zeggen dat het helpt als je baby erg stil is om dan op de bank te gaan liggen. Je hoofd op de bank leuning als je dan even wacht moet de baby bewegen. En als je je hand op je buik legt en wacht maakt het dan ook geen contact? Dat je iets voelt bewegen? Nou straks ben je vast en zeker gerustgesteld. Succes bij de vk