hallo, Het is misschien een beetje een rare vraag maar ben erg onzeker of het allemaal wel goed gaat. Ik ben nu iets langer dan 8 weken zwanger volgens mijn vk, ik heb nog geen echo of iets gehad. Nu heb ik de laatste dagen helemaal geen zwangerschapssymptonen meer.. Ik heb geen bloedverlies en geen last van mijn buik maar ben gewoon erg onzeker. Een miskraam merk je toch? en een leeg vruchtzakje merk je dat ook of is dat pas te zien op de echo? Misschien ben ik mezelf wel gek aan het maken hoor maar ik hoop dat u mij een beetje gerust kan stellen. Alvast bedankt. gr bella
Hoi Bella, het wel of niet hebben van zwangerschapssymptomen of het veranderen ervan zegt niets over de zwangerschap. De echo moet uitsluitsel geven. Dat je geen bloed bent verloren en je geen buikkrampen hebt, is een hel goed teken, maar echte zekerheid krijg je pas wanneer je de echo ziet. Het is helaas gewoon afwachten, de grootste kans is dat het helemaal goed zit, maar garanderen kan ik je dat helaas ook niet. Groetjes Brigitte