hoi heb een vraagje ik heb vorige maand na 8wk een miskraam gehad teminste dat denkt de ha en de vk want had de verschijnelen heel erg maar niet echt een erg positieve test. nu heb ik overlatie sticks gehaald en ben ik er achter gekomen wanneer mijn eisprong is geweest. ik teste woensdag 2 rose strepen maar nu paar dagen erna heb ik wit slijm meer als voor de eisprong. of is het als je ovelatie positief is dat je daarna pas een eisprong krijgt? hoe zit dat? en ben ik nu nog steeds vruchtbaar als ik dat slijm heb? ben je vruchtbaarder na een miskraamdat heb ik ooit gehoord? heb nog een vraagje heb woensdag voor het laatst sex gehad omdat mijn vriend weg moest en we dachten dat ik eerder misschien de ei had is er nog kans als ik woensdag positief testen dat ik dan toch zwanger ben hoelang blijft het zaad in leven in mijn lichaam? hoop dat ik antwoorden krijg dit is voor mij allemaal nieuw want het is onze eerste waar we voor gaan. gr pjpj
Hallo Pjpj. Een ovulatietest geeft positief aan als je ovulatie er aankomt. Ongeveer 10-12u later heb je de eisprong. Zaad van de man kan 24 uur overleven in het lichaam van de vrouw. Na een miskraam kan je vruchtbaarder zijn. Groetjes Ineke.