Hallo Dames Ik zit al de hele ochtend op google te zoeken maar vind geen antwoord. Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje en zijn het ook aan het proberen. Normaal als wij het hebben gedaan blijft het sperma allemaal netjes binnen en komt het na 2 dagen er pas uit. Nou hebben wij het vanmorgen gedaan en ben toen 15 minuten blijven legen en daarna veegde ik af zodat het niet zo glibberig meer is maar in ene zat al het sperma aan het wc papiertje! Ik heb de laatste tijd wel een paar dingen waarvan ik denk dat is apart zoals me borsten zijn wat groter me tepels zijn heel gevoelig iets donkerder van kleur je ziet duidelijk aders op me borsten en tepels lopen heb af en toe een beetje krampjes in me onderbuik en minder etens lust maar niet echt misselijk of iets in die richting. Nou dacht ik misschien kwam het er meteen uit omdat ik misschien al in verwachting ben of misschien is er wel iets anders wie kan mij wel een antwoord geven op me vraag?
Lijkt me heel normaal hoor, ik heb dat heel vaak. Alleen op zeer vruchtbare dagen blijft het beter binnen. Je klachten kunnen idd van een zwangerschap zijn maar ook van ontpillen. Op welke cyclusdag zit je en hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie?
Het is nu niet zo dat ja kan zeggen....het sperma liep er zo uit dus ik ben zwanger.... Daarbij vind ik het vreemd dat jij zegt het blijft 2 dagen zitten? Ja dat er nog wat witverlies uitkomt...maar het sperma van je vriend blijft toch niet 2 dagen in je bm zitten? Volgens mij is het altijd gelijk al eruit....? Maar idd hoelang geleden ben je gestopt met je pil?
Hallo allemaal bedankt voor de reacties laat ik het zo zeggen meestal na de sex heb ik wel iets aan sperma wat er uit komt maar na 2 dagen komt er meestal een dikkere klodder uit ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Maar ik ben sinds februari dit jaar gestopt met de pil maar mijn ongesteldheid is echt niet regelmattig de ene keer zit er 7 weken tussen dan weer 2 maanden en heb zelfs al gehad dat er 3 maanden tussen zat. Ik wil ook niet zeggen dat omdat het sperma er meteen uit kwam dat ik zwanger ben maar vond het een beetje apart. Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn om teleurstellingen tegen te gaan maar stiekem hoop je er toch wel op
Balen dat je cyclus zo onregelmatig is.....dan is het moeilijker om zwanger te raken he. Misschien moet je eens gaan tempen en ovutestjes gebruiken....daar is een heel onderwerp over op het forum hier. Maar doe gewoon eens een testje nu om te kijken of er misschien iets aan de hand is....
Ik herken het wel wat je zegt dat het na 2 dagen er echt uit komt. Bij mij is dit vaak aan het einde van de dag of de dag erop. Overigens komt er vaak ook al behoorlijk wat uit net na de seks. Lekker onderwerp dan ook hé. Dit heeft niks te maken met zwangerschap.. Succes met alles!
Dank je wel lov23 het is zeker wel moeilijker op die manier maar ik ga zeker je tips opvolgen kan ik met dat tempen gewoon nu al beginnen of moet ik dan eerst wachten tot ik ongesteld ben geworden? Ik denk ook dat ik even voor een testje moet gaan kijken wie weet is het al gelukt
Haha Nono inderdaad een lekker onderwerp maar ben blij dat jij precies weet wat ik bedoel en dank je wel voor je reactie
hahaha ja hier kun je alles zeggen ..heerlijk toch! Tempen moet je als ik het goed heb idd mee beginnen op de eerste dag van je ongi..maar vraag het liever aan de meiden die er echt verstand van hebben volgens mij ku je gewoon hier een topic openen met de vraag of iemand je wilt helpen Temperatuurkaartjes - Zwangerschapspagina Ik zou wel even die test doen....wie weet ben je gewoon hartstikke zwanger ... gewoon even doen! Ik raad je dan aan om de kruidvat testjes te kopen. Dan wel die met streepjes...dus waar 2 testen in een doosje zitten. Niet die met een kruis...
Oke dank je wel ga ik even doen maar inderdaad echt een uitkomst deze forum! Ik zal eens kijken bij de kruitvat voor een test want net zoals je zegt wie weet is het al raak geweest zou wel een hele leuke verassing zijn haha. Hartstikke bedankt voor alle tips!
Niks te danken graag gedaan...en heel veel succes verder! En als je zwanger zou zijn wel even melden hier he hahahaha