Sinds vandaag mag mijn meisje echt komen. Mijn man komt zo terug van zijn werk na 2 hotelovernachtingen. Vanaf nu gaat hij komende tijd dichter bij huis, werken maar ik hoop dat hij snel zijn 5 dagen verlof en 2 weken vakantie kan opnemen. Bij mijn vorige twee zwangerschappen ging ik een week overtijd maar 3 of 4 augustus vind ik nu echt veel te ver. Ik heb al lang een grote buik en voel me daardoor al een maand hoogzwanger. Vandaag ook met frambozenbladthee begonnen wie weet of het wat doet. Wie zitten er nog meer op het wachtbankje en zijn er helemaal klaar voor om je kindje in je armen te sluiten en hebben zin om hier elkaar af te leiden en op de hoogte te houden?
Hier...... ben er al een hele tijd klaar voor! haha maar de kleine zit nog veels te lekker helaas.. Ik begin het aardig zat te raken..heb een enorme buik en hij zit ontzettend laag dus heb er echt last van..maarja..meer als afwachten gaat helaas niet..
Hier ook eentje op het wachtbankje. Heb nu sinds vorige week vrijdag elke dag last van voorweeën, vooral in de avond maar niks dat doorzet. Ben het echt helemaal zat en ben daardoor ook een beetje emotioneel de afgelopen paar dagen. Ik ben in elk geval blij dat de hittegolf van vorige week voorbij is want daardoor kon ik echt niks anders dan in mijn eentje thuis voor mij uit zitten staren en wachten op de baby. Vanochtend werd ik om half 6 wakker met weeën die ieder kwartier kwamen. Niet heel pijnlijk maar wel iets heftiger dan de afgelopen dagen. Dat is nu helaas weer wat onregelmatiger geworden. Vriendlief is de afgelopen maand ook veel aan het werk. Dat maakt ook wel dat ik veel alleen ben en ik niet fijn. Hij werkt in een fietsenwinkel en heeft naast zijn baas een andere collega waar laatst kanker bij is gevonden (wel goedaardig maar alsnog een hele schok) daardoor heeft hij amper gewerkt de afgelopen maand en staat vriendlief met zijn baas 6 dagen in winkel van 9 tot half 6. Ik vraag mij ook af hoe dat zal moeten na de bevalling. Zijn baas had ons beloofd dat hij dan een week vrij heeft, maar ik vraag het me af onder deze omstandigheden. Tsja wat doe je er tegen. Ik probeer maar zoveel mogenlijk nog te lopen en te fietsen, in de hoop het eindelijk door te laten zetten. Vanavond hoop ik ook even met vl naar de piekenkermis te gaan die sinds vandaag in de stad is. Kan ik nog even wat plezier hebben en niet de hele tijd wachten. Maar ik ben bang dat vriendlief vanavond wel weer te moe zal zijn om nog te gaan. Zo gaat het al weken als we plannen om iets leuks te doen s'avonds. Nou veel succes voor de andere zwangere gansjes op het wachtbankje.
Hier ook het wachtbankje! Vandaag 40 weken en nog geen teken van een naderende bevalling... Maar ze mag wat mij betreft nog even blijven zitten, vind zwanger zijn erg bijzonder, haha! Jullie ook succes met het wachten!
Hier ook aan het wachten. Ik liep bij de gyn ivm dreigende vroeg geboorte maar gelukkig dis niet gebeurd. Hij ligt al weken diep ingedaald en ik al weken veel voorweeen. Afgelopen dinsdag op ctg (ivm minder leven) kwam ik erachter daar deze regelmatig en om de 6 min kwamen. Maat dus nog steeds niet door gezet
@Sjees, zo jij zit al een tijdje op het wachtbankje ik hoop heel hard voor jou dat het niet lang meer duurt. Word je binnenkort gestript? Bij mijn zoon beviel ik met 41+1 en met mijn dochter precies 41w. Beide spontaan zonder strippen. @mamaSophia vervelend al die voorweeën dat lijkt mij zo valse hoop geven. Dat heb ik nooit gehad. Hopelijk zet het gauw door. Ik hoop ook dat de werkgever van je man hem zijn week vrij kan geven, maar de ziekte van zijn collega is wel begrijpelijke overmacht. Ben ook blij dat het een stuk koeler is en dat mijn olifantenenkels weer zijn geslonken. @Kanarie zwanger zijn is zeker bijzonder. Ik geniet ook erg van het getrappel en geschuif in mijn buik. Extra bewust omdat voor mij echt de laatste keer is dat ik zwanger ben. Na beide bevallingen heb ik een tijdje mijn zwangere buik echt gemist. Voor mij is het dubbel wil heel graag bevallen maar weet dat ik mijn buik straks ook weer kan missen. @Zara1983 WoW dat is schrikken aan het ctg vanwege gevoel verminderd leven. Maar gelukkig alles goed en al wat regelmatige weeën. Hebben ze nog gevoeld naar ontsluiting? Als het zo regelmatig is kan ik me niet voorstellen dat het nog potdicht zit. Wel superfijn dat je deze termijn al gehaald hebt en niet een vroeggebooorte.
Goedemorgen meiden, Ik ben ook aan het wachten. Vorige zwangerschap ging ik ruim over tijd dus daar ga ik nu ook maar weer vanuit.. Ik hoop alleen zo van niet. De zwangerschap is zwaar en ik heb veel pijnklachten dus van mij mag het wel zo ver zijn. We gaan ook over 1,5mnd verhuizen dus het zou fijn zijn als ik op tijd beval zodat ik een beetje hersteld ben en kan inpakken nog enzo. De verloskundige gaat donderdag, dan ben ik 39.5, ivm de pijnklachten en de naderende verhuizing al wel even spieken of t mogelijk is dat ik gestript wordt, maar dat zal denk ik nog niet kunnen.. Succes meiden! Ik hoop voor jullie allemaal dat het vlot mag gebeuren en de tijd anders lekker snel gaat 😌
Nou dames, ik heb een einddatum! haha! Ben gisteren sowieso gestript maar heeft helaas niks geholpen.. Maaarr..Morgen mag ik naar het ziekenhuis voor een ballonnetje! En dan word ik ingeleid! Dus voor mij duurt het echt niet lang meer.. Ik hoop voor jullie dat het allemaal niet lang meer duurt! Succes dames....
Goedemorgen dames. Ik mag me hier ook melden. Vandaag 39 weken. Deze week begint het wel wat meer te rommelen, sneller weer moe meer harde buiken enz. Maar verder nog niet super veel last. Soms wel steken en me rug doet pijn, soms steken in de been. Met dl had ik al lang veel voorwerk, dit is dus heel anders en voelt oom wel raar dat ik nog niet veel verneem. Maar we wachten rustig af.
@sjees! Spannend! Succes Ik zit ook op t wachtbankje. Ik word dinsdag gestript ivm ernstige bekkeninstabiliteit (bedrust,rolstoel niet meer lopen al weken...) en als dat niet werkt doorverwezen voor inleiding. Beide op verzoek/advies Verloskundige. Ik dacht vorige week nog....nou als ie nog ff wil blijven zitten. Lig al zo lang....die drie weelkes. Maar sinds twee dagen is de pijn zoveel erger. Heb ook accupunctuur behandeling in de hoop dat het daarmee op gang komt. wel veel zeurende pijn in buik en midden rug (niet van bekken maar echt een soort menstruatiepijn) Nu duimen dat t doorzet voor woensdag...
ik wacht ook maar even gezellig mee.. Ben vrijdag me slijmprop verloren.. en sinds zaterdag continu slijmerige afscheiding.. Spannend dames!
Hey lieve meiden, Succes allemaal met wachten, hier nog 1. Uitgerekend 9 juli, dus vandaag al 40+3. Hier nog steeds geen teken van een naderende bevalling. Af en toe een hart buikje, maar nog geen voorweeën, babytje is ook nog niet goed ingedaald. Afgelopen donderdag ctg + echo, gelukkig alles nog prima daarbinnen☺. Woensdag weer naar de gyn, mits nog geen kindje, om te bespreken hoe verder. Ik begin toch wel een beetje ongeduldig te worden.....
Sjees, veel succes! Ik hoop op een soepele bevalling! A2cmieux, pff ook al overtijd. Herken je ongeduldigheid van mijn eerste zwangerschap. Hopelijk mag het snel gebeuren! Beebbie, klinkt hoopvol die slijmprop, ookal zeggen ze dat dat dat niks betekent. Die slijmerige afscheiding die je nu continu hebt heb ik echt al heel erg lang en word alleen maar meer en meer... Hier geen slijmprop gezien nog. Nicky1989, wat pittig zeg. Ik heb flinke bekkenpijn en dat kan echt vreselijk zijn. Maar echt aan bed gekluisterd liggen, pfff. Hopelijk mag jij ook heel snel bevallen en ik hoop dat je klachten dan ook snel afnemen. Hier hoop ik dat ze me donderdag kunnen strippen en dat dan ook effect heeft.. Zal wel niet
Dank jullie wel! Vind het nou wel spannend worden hoor.. haha! Moet vanmiddag pas om half 5 naar het ziekenhuis voor een ballonnetje.. en dan morgen terug voor het echte werk.. Ben erg benieuwd..maar kan aan de andere kant toch echt niet wachten om die kleine eindelijk in mijn armen te hebben! De rest van de dames wil ik ook erg veel succes wensen en hopen dat het voor jullie ook allemaal een beetje opschiet!
Sjees succes vanmiddag! Spannend! Hier vanochtend pittige voorweeen echt wegpuffen zoveel pijn....maar uiteraard nemen ze weer in sterkte en frequentie af. Morgen strippen hoop dat dat lukt. En anders verwijzing naar Gyneacologie voor inleiding. Pffff spannend zeg
Nicky, voor jou zijn de laatste loodjes echt zwaar. Bekkeninstabiliteit, bedrust. Lijkt me allemaal erg pittig. Jammer dat de weeen niet doorzetten. Hoop dat het strippen morgen lukt of dat je anders snel bij de gyn terecht kan. Duim ook voor jou.
Yes, me too! Ben nu 37 weken. 2 augustus uitgeteld. Heb zo'n gevoel dat deze ook pas later gaat komen. In mijn 40ste week ga ik denk ik wel weer voetreflextherapie doen.
@Ac2mieux, thanks!!! Hier al een uur voorweeën, om de vijf minuten. Al twee dagen af en toe een oefenwee of een harde buik. Maar nu echt concreet. Kom op kleintje