Hey meiden Ben nu bijna 37 weken zwanger van mijn 4e kindje. Alle 3 waren ze te laat (41+5, 41+1 en 40+4) maar ben heel benieuwd wanneer deze uk zich aankondigd hihi Al zal ik vast de zwangerschap tot 40wk uitlopen. Wanneer zijn jullie bevallen van de 4e?
Ik lees even mee! Ik ben dan wel pas 31 weken maar ik kijk zooooo uit naar de bevalling! Ik ben wel 3x ingeleid geweest: 38.5/39.1/38.3. Het ziet er naar uit dat het deze keer geen inleiding wordt en daar baal ik best wel van
Hier bij nr. 1 42.2 wk en ingeleid, nr 2 40.3wk spontaan en nr. 3 41.3 wk spontaan. Nu 37.4 zwanger en ben ook heel benieuwd wanneer deze zich gaat aanmelden... Sterkte met de laatste loodjes! Ik vind het wel pittig worden nu...
Ja dat vind ik ook dat deze zwangerschap toch wel meer vergt dan de andere 3! Hoe oud zijn jullie andere kindjes? Die van mij zijn 10, 8 en bijna 4. Gelukkig kunnen de oudste 2 al veel zelf hihi
Hier zijn ze 11, 9 en 8. Zijn al behoorlijk zelfstandig, dus. Maar wat het voor mij pittig maakt is de drukke tijd die aanbreekt na de bevalling, omdat we een bedrijf in de toeristische sector hebben die eind maart weer van start gaat. Ml zegt dat ik me er geen zorgen over moet maken, maar ik ben iemand die moeilijk de touwtjes uit handen kan geven... Hoop dus heel erg nu dat het wat eerder komt, ondanks altijd over tijd.