Ik besef het nog niet, denk ik... Of toch wel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Zonnetje3, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Hoi,

Over 3 tot 4 weken wordt mijn bevalling gepland (vanwege voorgeschiedenis). Het wordt inleiden of ks maar dat gaan we nog gericht bekijken. Maar ineens overvalt het me dat over max 4 weekjes de baby er sowieso is.

Ik ben het zwanger zijn al wel een beetje zat en keek ook echt uit naar de baby maar ik merk dat ik nu gemixte gevoelens heb. Enerzijds lichte stress (we moeten nog veel doen in huis) en deels emotioneel. Oh jee straks hebben we er twee en ik vind het nog zo vertrouwend met z'n 3jes... Hoe moet dat straks met z'n 4en. Maar ook nog het gevoel hebben dat het allemaal nog heel lang duurt met uitstel gedrag etc

Kortom het geeft een beetje verwarring ineens (terwijl ik er altijd al vanuit ben gegaan dat deze baby niet tot 40 weken zou blijven zitten).

Herkent iemand deze verwarring? Bij deze eerste geen last van gehad, toen keek ik er vooral naar uit (en moest na de bevalling wel erg wennen hoor). En iemand tips om me " er klaar voor" te gaan voelen?

2. Zonnetje3

Zonnetje3 Niet meer actief

Niemand die het herkent??

3. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Hoi,

Ik herken het zeker, ben iets verder dan jij, maar aan de ene kant vind ik het nog zo lang duren, aan de andere kant krijg ik soms echt de zenuwen wat ik nog allemaal moet doen voor baby( niet veel hoor) en denk ik steeds dat ik dingen vergeet.
    Mijn baby is nog niet ingedaald ( eerste daalde ook pas tijdens bevalling in), is prettig voor het lopen, want dat gaat nog goed, niet waggelen etc, maar daardoor heb ik het wel steeds benauwd, omdat het kind dus nog hoog zit.
    Ik hoop echt dat deze weken ook snel voorbij gaan, de rest vd zwangerschap vond ik juist voorbij vliegen vanaf 12 weken!

4. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Zonnetje,

Ja hoor, ik herken het zeker! Alsof je nog terug kan, haha.

Niet teveel zorgen maken, hoor. Het is ook weer een grote verandering en je zit vol met hormonen. Je bent ook al maanden in de wachtstand en ineens schiet je in de "het is bijna zover"-stand. Maar ik vond de komst van de tweede echt een eitje achteraf.

En nu zit ik sinds gister in de "het is bijna zover"-stand voor onze derde :). We gaan het weer beleven...

In ieder geval heel veel succes en sterkte straks.

Deel Deze Pagina