Hey allemaal, Ik lees al een tijdje mee maar heb nu zelf een vraag. Afgelopen september zijn we gestopt met de pil en hebben 1 maand met condoom gevreeën. Oktober was de eerste ronde voor ons. Ik ben nu 2 x sinds ik gestopt ben met de pil na 36 dagen ongesteld geworden Nou ben ik als ik uitga van die 36 dagen op dit moment 6/7 dagen overtijd. Ik had 16 of 17 jan. ongesteld moeten worden. Ik twijfel over de eerste dag van mijn laatste menstruatie omdat de eerste dag echt een mini verwaarloosbaar beetje was en daarna gewoon 5 dagen normaal. (Ik ben altijd 5 dagen ongesteld). Dat zou dus 12/13 dec. zijn. Ik had berekend dat mijn vruchtbare dagen rond 3/4 januari zouden liggen omdat ik een wat langere cyclus heb. We hebben 3 januari ook gemeenschap gehad. ik ben 14 januari eenmalig een heeeel klein beetje (spikkeltje) roze/rood bloed? verloren (zat aan tampon want ik dacht ongesteld te gaan worden) Ik heb 16 januari een test gedaan die was negatief, een paar dagen erna nog een ook negatief en gisteren ook een die was ook negatief.. (2 x actiontest en laatste KV 2v5) maar alleen niet met ochtendurine. Als ik een week over tijd ben zou die van gisteren toch positief moeten zijn? Of zou mn eisprong later zijn en dat "bloedverlies" een innestellingsbloeding is geweest en als dat zo is wanneer kan ik dan weer testen? Of zou mn cyclus nog door de war zijn? Ik heb verder niet echt klachten behalve dat ik savonds in bed wat weeïg ben met vlagen.. geen pijnlijke borsten oid... ik hoop dat jullie me wat advies kunnen geven... Liefs
hoi hoi, Je cyclus kan nog steeds in de war zijn, maar je kunt inderdaad ook later je eisprong hebben gehad, en een innesteling kan ook later gebeuren dan dat de calculators aangeven. Bij onze eerste testte ik pas na 14 dagen overtijd te zijn positief, dus het kan nog. Eventueel aanwezig hcg kan enorm schommelen. Toch nog even een keer proberen te testen met geconcentreerde ochtend urine. De avond ervoor niet veel drinken en voor je gaat slapen proberen je blaas leeg te plassen, zodat de urine de volgende ochtend goed geconcentreerd is. Mocht je nu na een paar dagen nog geen menstruatie hebben en of nog geen positieve test, zal ik even contact opnemen met je ha.
Hoi, Je kunt het nog een keer proberen (testen), maar ik ben bang dat je nog aan het ontpillen bent. Het zou maar zo kunnen zijn dat je over een maand of wat een vaste cyclus van 28 dagen hebt. Er is in het begin heel moeilijk iets van te zeggen. Maar naar mijn idee zou je bij een week overtijd echt wel een positieve test moeten hebben, ook al maak je trager HCG aan. Ik hoop voor je dat het (snel) raak is! Groetjes Patricia