Slijmverlies op 4 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrie1984

9 jan 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop echt dat het voor jullie raak is!!

Helaas ben ik gisteravond ongesteld geworden. Ik ik begon echt hoop te krijgen deze keer...Op naar ronde 12 voor ons dus. :(

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    He bah Marrie vervelend....
    Nou ik denk dat t bij ons ook niks word hoor.

Gaan jullie wel al naar t zkh?

3. Marrie1984

9 jan 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan nog niet naar het zh. Ik wacht nu nog 1 maand af en dan laten we ons doorverwijzen. Had gehoopt dat het niet nodig zou zijn aangezien we toch al een kind hebben, maar dat was een beetje naief en ijdele hoop;). Een beetje hulp kunnen we nu wel gebruiken...

Wanneer is jou NOD dan? Tot die tijd weet je maar nooit....

4. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Ow wat jammer Marrie! :( altijd een teleurstelling als je dat bloed weer ziet.

Ik had echt maar 1 keer een klodder slijm op 4dpo.. en daarna gewoon wat afscheiding elke dag. Maar... Ik heb sinds vandaag 7dpo pijnlijke boobies, dus het zal wel weer niet zo zijn. Ik heb namelijk altijd pijnlijke borsten voordat ik ongesteld moet worden. We zullen zien.. geen bloed geeft moed meiden! :D

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja klopt lovieyou pijnlijke boobies heb ik ook in de tweede week vd lf.
    Maar wat bedoel je met wat afscheiding? Hoe onderscheid je dat van het slijm?

6. lovieyou

Ik had 4dpo een paar felle steken en toen ik later naar de wc ging had ik bij het afvegen, echt een klodder slijm op mijn papiertje.. wat leek op vruchtbaarslijm. Mijn afscheiding is daarna een beetje roomwit lotionachtig geworden.. niet rekbaar.

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hmmm ja ik vind het moeilijk om uit elkaar te houden.
    Had vandaag iets van witachtige slijm ja. Het leek op witvloed maar was weer veel dikker.

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Meiden wanneer gaan jullie testen? Ben echt benieuwd :D

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Haha nog lange niet....wat leuk dat je zo meeleeft.
    Mijn nod is vrijdag...maar t kan ook een paar dagen later zijn.
    Volgens mijn app is t dan. Maar ik heb altijd last van bruinverlies een paar dagen voor nod, dus dan weet ik snel genoeg zeg maar.
    Ik weet dat het ook kan als je wel in verwachting bent.
    Maar wij hebben sowieso een gesprek in t zkh voor vervolgstappen op donderdag, dus wilde woensdag, mits er dan nog geen bruin te bekennen is, testen. Dan zouden we eventueel de afspraak kunnen afzeggen zei de arts al. Maar ben bang dat die toch door moet gaan eerlijk gezegd......

Lief dat je zo meeleeft.

10. lovieyou

Ja bij mij zijn het echt 2 verschillende soorten haha om het zo maar te noemen.
    Konden we maar in onze buik kijken he! Of iets waardoor we het eerder wisten.. Ben zo nieuwsgierig!! Ik wil donderdag of vrijdag testen.. Moet zaterdag ongesteld worden (banner staat een dag te laat, mijn eisprong kwam een dag vroeger).. En heb vrijdag een feestje. Drink sowieso niks, maar wil het toch van te voren weten. Ik zou niks drinken als de test negatief is, want wie weet test ik te vroeg.

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja snap ik van die soorten maar vind het moeilijk.
    En om foto's ervan te maken is ook weer zoiets hihi.
    Ik denk dat het nu meer afscheiding is.

12. lovieyou

Hahaha ja inderdaad.

Heb je verder nog andere symptomen?

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hmmm nee niet iets geks. Pijnlijke borsten maar die heb ik altijd in deze periode en krampen.

14. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Ik heb ook iets vergelijkbaars gehad, exact 7 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. Ik liep op werk en voelde iets lopen,.. Was heel dun en wit/doorzichtig. Vond het maar vreemd! Nog geen positieve test hier, zou aanstaande woensdag ongesteld moeten worden..

15. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik heb weer slijmverlies en krampen, het gaat niks worden dit keer ben ik bang.

Op naar de afspraak van donderdag dan maar.

16. lovieyou

Of juist misschien wel beepje! Je zit nog ver voor je NOD dan is er toch juist hoop? Vooral met die krampen.. Misschien innesteling?

Norki maki, klinkt hoopvol!

Bij mij was het echt niet dun.. Leek echt op vruchtbaarslijm. En had hele lichte menstruatie krampjes. Die zijn nu over, alleen soms wel steekjes aan de rechterkant als ik een snelle beweging maak ofzo

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Nee ik ben niet meer misselijk dan weet ik genoeg.
    Ik ben altijd misselijk van het progesteron en als dat weer weg is ben je niet zwanger, daardoor ben ik ook niet meer misselijk.

18. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op het wachtbankje zitten duurt wel erg lang he dames vinden jullie niet? Ik zit op 5dpo pom pom pom a.s vrijdag bloedprikken ivm progesteron waarde!

Ik kan pas volgende week woensdag testen op nod!
    Beepje he wat balen joh! :( weet hoe dat voelt zo een teleurstelling dan maar gaat gauw over en hopen op een succesvolle volgende maand! Je gaat dan bij een gyn lopen begrijp ik?

19. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh sorry zie net pas dat je daar al een tijdje waarschijnlijk loopt en clomid slikt?

Mischien moet je dan aandringen donderdag voor een iui? want er kans soms best lang een wachtlijstje staan, heb ik begrepen van andere meiden.

20. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja klopt het zal wrs ook iui worden.
    Ik hoop dat er bij ons geen wachtlijsten zijn....
    Waarom zijn die er dan vraag ik me af? Als iemand dan zwanger is kan de volgende beginnen of hoe moet ik het zien? Zoiets is toch niet te peilen en zal toch van je cyclus afhangen....vreemd hoor!

Deel Deze Pagina