Jah beepje nu je het zegt idd lijkt mij ook hoor..... Ik heb t gehoord en jah wie weet het verschilt zoiezo per ziekenhuis
Ja?! Ik heb nog heel weinig ervaring, ronde 1.. Nog geen positieve test maar zit ook nog twee dagen voor dè dag. Nu wel een onrustig buikje sinds vanmiddag. Pure onrust maar ook wat lichte steekjes. Is het op komst of..?! Wachten duurt lang!
Zou dat dan het zelfde zijn met mijn borsten? Dat ik pijnlijke borsten krijg als de progestron weg is? Hoop het niet!! en voor jou ook niet
Wachten duurt zooo lang.. denk dat we daar allemaal over mee kunnen praten. Ik moest verplicht aan de pil, maar was hier voor ook 8 maanden bezig, zonder een uitgebloeid resultaat.. alleen een vroege miskraam. Ben benieuwd of het nu dan wel "opeens" raak kan zijn.. heb er een hard hoofd in. De wonderen zijn gelukkig de wereld nog niet uit! Heb op dit moment toch wel lichte menstruatie krampjes.. vanochtend had ik toch idd ook dat slijm wat onduidelijk was. Het was slijmerig, maar niet zo rekbaar als vruchtbaarslijm en wit. Hoe staat het met jullie slijm meide?
Oh dat is al een tijdje, hopelijk is het snel raak voor je. Ik heb 'er' bijna niks van, vanmorgen beetje lekkage verder weinig tot niks. Wel rommelige buik, voelt niet als aankomende ongesteldheid. Meer onrust, darmen/maag.. Ben benieuwd morgen dinsdag dus dan nog maar 1 dagje wachten..
Hoop het toch voor jullie meide! Duimennn Gek genoeg zakt de pijn in mijn borsten weer af? Gister had ik best pijnlijke borsten.. en vandaag al stukke minder. Vreemd? Normaal houd dit aan tot mijn menstruatie. Wel heb ik echt donkere kringen eromheen? Ik heb dit altijd paar dagen voor mijn menstruatie, maar nu schrok ik er vanochtend best van, hoe duidelijk de kring is. Zelfs mijn vriend kon het zien.
Ik geloof dat t slijm toch een betekenis had: Ik ben zwanger! Vandaag op 12 dpo hartstikke positief getest!
he ik breek even in, want Beepje: gefeliciteerd!! en je hangt nog niet boven de toiletpot??!!! dat lijkt fantastisch nieuws zo vlak voor de afspraak donderdag!
WOOOOW na al die tijd is het gelukt!! Wat super leuk voor je, van harte gefeliciteerd!! Ik had 't op dag 7 en vandaag een beetje.. Hopelijk betekent het voor mij hetzelfde!
Ok wie gaat er hier verder binnenkort testen en wanneer? Ben echt benieuwd naat de rest de duimen draaien al
Beepje wat geweldig nieuws zeg! gefeliciteerd meid. Ik zit hier nog op 6 dpo en wil mischien zodag 11 dpo al testen!! Ik ga nu ook maar eens slapen xx
Yeay bedankt meiden. Wij hebben hier dus geen oog dicht gedaan en net de Cb test gedaan en geeft ook zwanger aan! We kunnen ons geluk niet op. Idd de afspraak zou afgezegd kunnen worden, maar Ml wil toch gaan, waarvoor weet ik ook niet, haha hij is hartstikke nerveus. Ik bel straks meteen het zkh. En idd ik hang niet boven de pot, daarom had ik het ook niet verwacht! Nu is alleen nog de vraag: Is het er 1, of zijn het er 2
Ik was het niet van plan, maar kon me niet bedwingen. Ik testte negatief. Maar kijken wat er vandaag gebeurd! Spannend. Beepje, echt heel leuk hoor. Spannend ook. Geniet ervan!
Balen Norki, maar geen bloed geeft moed! Heb t ziekenhuis gebeld en moet morgen bloed laten prikken en kan na twee uur bellen voor de uitslag en een nieuwe afspraak plannen voor controle. Spannend weer!