Ik ga vrijdag ochtend testen! Hoop zo dat dat slijmverlies om 4dpo ook voor mij positief uitpakt haha maar geloof er niet in.. Heb pijnlijke borsten al vanaf 7dpo.. Heb altijd pijnlijke borsten voor ik ongesteld word.
@ Beepje: GEFELICITEERD!!!!!! Ik hoop dat het voor mij ook eindelijk een keer raak is... Maar ik kan voorlopig nog niet testen (ik zit pas op 7 dpo... GGGRRR) Ik heb overigens nog steeds last van slijmverlies. Alleen is het wel iets veranderd van kleur. Het lijkt nu heel lichtgeel/groen (echt zo licht dat ML het niet eens ziet, maar ja ik heb een soort van X-ray visio of zo ) en echt klodders! Heb ik normaal nooit last van, echt nog nooit gehad!! Verder bij vlagen misselijk, pijnlijke borsten (maar heb ik altijd tussen ovulatie en MS), hoofdpijn, bij vlagen heel moe (kan nu ook komen doordat ik amper geslapen heb), 's nachts ineens mijn bed uit moeten om te plassen (ik word er dus letterlijk wakker van, heb ik ook nooit...), steken in mijn buik die doorlopen naar mijn lies en vage menstruatiekrampen... Ik ben zo bang dat ik mezelf weer dingen zit aan te praten! Ik wil ook niet te vroeg testen, maar ik ben bang dat ik me dit weekend al niet meer in kan houden... Dat slijm is me echt een raadsel.... O ja!!! Ben ook ontiegelijk veel aan het plassen sinds een paar dagen en mijn temp doet heel raar... (zie kaartje) My Ovulation Chart || Ovulation Tracker
Thx Kim, ja dat had ik ook. Nooit last van en nu wel, en die kleur die je beschrijft had ik ook. Maar heb jij t iedere dag? Ik zal voor je duimen!
Ja sinds 4 dpo (zit nu op 7 dpo)... Geen touw aan vast te knopen echt... Maar ik moet dus nog een volle week wachten voordat ik uitsluitsel heb. Nou ja, normaal gesproken heb ik een LF van 12 dagen, maar doordat ik vorige week een soort van rare cyclus had en een hele lichte positieve test die de dag erna weer wit was, zet FF mijn LF op 15... Ik heb wel het idee dat de afscheiding aan het afnemen is, maar het kan ook zo zijn dat ik mezelf weer gek maak. Het is gebleken dat ik daar best goed in ben Ik hoop gewoon dat mijn temp lekker hoog blijft! Ik hou je in ieder geval op de hoogte. Ik zou wel echt heeeeeeeeeeeeel blij zijn als het nu eindelijk gelukt is...
Hoelang ben je al bezig? Ja dat gek maken deed ik hier ook hoor! Maar deze ronde had ik echt geen enkel idee en heb ik me ook echt voorgenomen dat ik ongi ging worden. Het besef is er nog steeds niet helemaal hoor.
Hahaha! Ja, kan me voorstellen dat het allemaal nogal onwerkelijk is.. We zijn inmiddels al dertien maanden bezig. Ik heb vorige maand een afspraak gehad bij de gynaecoloog en ze hebben mijn bloed getest. Met mij is alles goed, lijkt alles in ieder geval goed te werken. Ik had mooie waardes en voldoende progesteron, etc., maar mijn man hebben ze dus niet getest... Dus eigenlijk weten we nu nog niets. De gynaecoloog zei in ieder geval dat hij geen problemen voorzag met betrekking tot zwanger worden op de natuurlijke manier en heeft ons weer naar huis gestuurd met de boodschap 'Als het over een half jaar nog niet gelukt is, kom dan maar weer een keer terug'... Heel irritant!!!! Ik zit er ook hard over na te denken om die man gewoon te gaan stalken dat hij er toch een onderzoekje tegenaan gooit, maar ik ben tegelijkertijd bang dat als het dan over een half jaar nog steeds niet gelukt is, hij me bewust nog iets langer zal laten wachten (heb ik uiteraard totaal geen reden toe, maar dat zegt mijn gevoel gewoon...) Nou ja, heel verhaal. Maar we zijn dus al dertien maanden onderweg. Ik vind dat het nu wel lang genoeg geduurd heeft
Ja snap ik hoor. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad en ook op mijn strepen gestaan. En heb ook bepaalde dingen zelf aangekaart hoor. Ik zou t echt niet nog een half jaar zelf gaan proberen. Sowieso zal je man ook onderzocht moeten worden en dat zou je nog eens met kunnen bespreken.
7 dpo sinds vandaag ongi achtige krampen en een beetje afscheiding het is alleen niet doorzichtig maar cremig beepje heb jij dat ook zo gehad of had jij echt dat doorzichtige slijm?
Angel ik had echt vanalles kon er geen pijl op trekken en het heel moeilijk uit elkaar houden hoor. Moed houden meis!
thanks voor je reactie beepje, ja ik doe erg me best ben nog wel geduldig een beetje maar weet niet tot wanneer ik het volhoudt ik wil aan de ene kant vrijdag al testen maar dan zit ik pas op 9dpo en aan de andere kant heb ik met me zelf afgesproken op 11 dpo te teste POM POM POM IRRITANTTTT DIT HE MEIDEN?
Heeeel irritant! Ik zit morgen 11dpo.. testen of niet? dat is ook mijn probleem. Ik zit zo te twijfelen, want ben echt bang voor een teleurstelling. Ik heb gemengde gevoelens.. Ene kant denk ik dat ik niet zwanger ben, andere kant zegt van wel. Ik heb ook nu 10dpo menstruatiekrampjes, hele lichte.. heb ik normaal nooit. Voel niks, tot dat ik ongesteld ben, dan barst de hel los. Tot het puffen aan toe Hoop het zooo
Klinkt hoop vol lovieyou het s idd die gemengde gevoelens die t nog erger maken dat je de ene x denkt dat t wel eens raak kan zijn en andere kant weer niet. Maar t klinkt wel hoopvol dan als je het normaal nooit hebt? mischien vandaag je innesteling?? wacht anders tot je nod als je dat lukt hihi
Ik ben bang dat me dat niet lukt haha, maar ik ga het proberen! Soms denk ik ook "zou ik t mezelf niet aanpraten?". Wat voel jij allemaal op t moment?
Hahaha ik snap je helemaal hoor ik kan me ook niet inhouden, en jah je wilt t heel graag dus is logisch dat je bij elk iets wat je voelt denkt en hoopt dat t mischien wel raak is Ik heb dus sinds vandaag alleen die ongi achtige krampen vanaf de middag tot een uur geleden aangehouden tis nu wat minder dus maybe een innesteling maar zoals k je net zei bj elke iets wat we voelen denken we zal t zo zijn? ow en heb lochte afscheiding cremig sinds vandaag ook ben benieuwd of morgen de ongi krampen ook zullen aanhouden
Spannend allemaal hè! Ik had dus op dag 7 plotselinge lekkage. Zit nu op dag 14 en die is bijna ten einde... nog steeds geen menstruatie. Wordt aardig spannend op deze manier!
Oo dames wat spannend zeg. Zijn er misschien nog andere aanwijzigingen? Mijn clue was dat ik in de ochtend ineens iet rook wat in de kast lag. En toen had ik zoiets van hey......en dacht ga gewoon testen dan ben ik ervan af en weet ik dat ik ongi ga worden. Ik moet zeggen dat het voor mij altijd een teleurstelling was toen hij zo wit was. Dus het beste is echt afwachten tot nod. Ik heb nu gewoon superveel geluk gehad. Maar voor het zelfde geldt was ie ook bij mij wit geweest, daar ging ik wel vanuit.
Ik heb ook zitten meelezen, dus ik wil Beepje feliciteren met zwangerschap!! Gaaf hoor! En de andere meiden, heel veel succes met wachten, onzeker zijn en testen!