Ik kom ook even binnen vallen! @ Beebje.....gefeliciteerd, die test kan niet duidelijker!! Ik vind het toch zo vreselijk irritant dat sommige gyn ons niet serieus (genoeg) nemen! Zaadonderzoek is een van de eerste onderzoeken....dus raar dat deze bij jullie nog niet is gedaan. Wat je zou kunnen doen is het onderzoek aanvragen via je eigen ha. Mijn ha heeft de opdracht gegeven voor het zaadonderzoek en ik ben pas daarna naar de gyn gegaan....misschien voor jullie ook een optie??
Afgelopen dagen zo goed als geen aanwijzingen. Heb al dagen een onrustige buik letterlijk en figuurlijk. Sommige dagen heel veel naar het toilet andere dagen minder. Op dag 7 had ik 's morgens ook ineens bloedend tandvlees, heb ik nooit. En twee keer hoofdpijn en branderige ogen gehad. Afgelopen week is er dus niks behalve de onrustige buik en af en toe wat steekjes. Menstruatie is in elk geval nergens te bekennen en de test van vanmorgen was negatief. Ach, we wachten het maar weer rustig af..
Hey Bietje, Ja misschien is het inderdaad een idee om gewoon langs de ha te gaan en hem te vragen om zo'n onderzoek... Hier word ik namelijk echt gestoord van! Ik ga ook echt geen half jaar meer wachten. Ik word er bijna depressief van elke keer weer die teleurstelling, terwijl we toch echt iedere keer voor, op en na de eisprong flink klussen... Ik merk ook dat ik het steeds moeilijker vind om mezelf weer bij elkaar te rapen voor weer een nieuwe ronde
Oo Kim en andere dames dat had ik ook hoor. Dat is echt het moeilijkste van alles om maar gewoon weer door te gaan. Ik zat er ook vaak doorheen, vooral als het bij mensen die dicht bij je staan wel lukte. Maar had me ook voorgenomen om echt niet te wachten en gewoon verder te gaan.
hier weer even een update gister dus de hele middag en avond ongi achtige krampen gehad snachts was t helemaal over, vanochtend opgestaan plasje gedaan bij het afvegen wat bruinig afscheiding??? zal t van een innesteling zijn of naderend ongi het kan allebei pffff wachte wachte wachte duurt verschikkelijk lang zit vandaag op 8dpo
Ik zou als ik jou was ook geen half jaar wachten, met de kans dat als je dat wel doet en ze dan het zaad gaan onderzoeken, er vervolgens achter te komen dat de kans sowieso nihil is Ik moet ook een half jaar wachten (heb er een maand af weten te krijgen haha en mag in mei terug komen), maar bij ons is er ook echt geen oorzaak gevonden.....Ik zou echt zeggen, bel je ha en leg het eerlijk voor. Ben benieuwd of het lukt!
Heb je een korte LF? Want als die gewoon rond 14 dagen is, dan lijkt het eerder op innestelingsbloed.....spannend joh!!
Hoi bietje ja erg spannend idd pffff zenuwslopend dit hihi Ik heb denk ik gewoon een lf van 14 dagen dus idd ik hoop gewoon op een innesteling Ik denk dat ik vrijdag al wil gaan testen??? kan niet nog langer in spanning blijven
Dan zit je dus vandaag 6 dagen voor je NOD? Ik zou dan zaterdag testen, is de kans groter dat je wat ziet. Zelf zit ik pas op 4/5 dpo.....ik moet nog helemaal lang wachten pffff
Sorry ik kom er even tussen de wachtende dames door.... Nou t ziekenhuis heeft het ook bevestigd! Nu moet ik over een week terug om te kijken of de waarde gestegen is.
Dat klopt ja! ik denk ook dat ik ga wachten tot zatrdag of zondag jaa ik snap heel goed wat je bedoeld ik had dat paar dagen ook en nu nog steeds dat ik denk pfff maja nog even volhouden voor je het weet. Hoop dat we een posi test in handen zullen krijgen.
Nou angel, dat klinkt wel heel hoopvol!! Hoop dat je straks met een positieve test in handen staat. Ik heb vanochtend toch getest.. er kwam een streepje, die weer verdween?! maargoed.. het zal wel niks zijn. Ik heb nog steeds menstruatiekrampjes. Vanochtend zat ik eens te denken, ik denk altijd dat ik mijn eisprong voel.. maar wie zegt niet dat ik hem voel als hij gewoon zo groot is? dat hij pas later springt? want ik zou eigenlijk maandag mijn eisprong krijgen.. maar ik voelde die pijn zondag avond na het eten.. dan zit ik nu dus 10 dpo. Ach, ik weet het niet. Kan niet meer doen dan afwachten.
HE wat irritant, nou weet je nog niet veel...... Er is idd maar 1 ding en dat is even afwachten helaas, maar het kan nog te vroeg zijn he als je dus vandaag nog op 10dpo zit om posi te testen en nog iets ik heb ook ovu pijn gevoeld en dat was een dag voor ie daadwerkelijk was gesprongen hoop dat je ongi weg blijft en je gewoon zwanger bent meid! X
@ Beepje, fijn meid dat het ziekenhuis je zwangerschap heeft bevestigd. Hopelijk stijgen je waardes mooi. Houdt ons op de hoogte @ Angel226, ik hoop ook dat we allemaal een positieve test in handen krijgen deze ronde!! Ga je morgen testen?? Ik houd deze topic in de gaten
Help!!! Vanochtend bij het afvegen had ik bloed!! Ik zit nu pas op 9dpo. Ik ben redelijk in paniek nu... Kan het m'n ms zijn? Of is dat echt te vroeg? Ik weet het echt ff niet meer... M'n temp is nog wel redelijk hoog terwijl deze normaal als ik ongesteld word enorm daalt..
Ik hoop het beepje! Ik schrok me een ongeluk! Ik durf ook niet meer zo goed naar de wc nu, stom hè? Hopelijk stopt het bloeden vandaag. Ik heb verder geen last van normale ms klachten dus ik begrijp er niks van. Ik durf ook niet zo goed te hopen op n innestelingsbloeding aangezien dat heel weinig voor komt.. Ik hou jullie op de hoogte. Had jij dit ook gehad dan beepje?
Nee ik had alleen maar slijm. Maar een innestelingsbloeding komt best vaak voor hoor. Was t een beetje of best veel? Het kan namelijk een paar dagen aanhouden....