Nee het was best veel. En net ook weer.. Ben eigenlijk best heel bang dat het weer niks wordt deze ronde. Bah! Ik haat die onzekerheid!! Hoe voel je je eigenlijk beepje? Veel last van de zwangerschapssymptomen?
Maar was t zoveel als bij een menstruatie? Of is t een menstruatie? Symptomen hier zijn dat mijn bh best strak zit En last van misselijkheid maar dat is nog te handelen, ik had t al veel erger verwacht.
Nee geen ms hoeveelheid... Maar dat kan natuurlijk nog wel komen. Het zou wel m'n kortste lf ooit zijn. Gek word ik ervan! Ik durf echt niet te hopen. Ik voel me ook gewoon zwaar depri nu... Gelukkig vallen de kwaaltjes mee beepje! Ik hoop dat je n hele mooie zwangerschap krijgt met n heel mooi buikje! En uiteindelijk een gezonde beeb!!
Ik wacht denk ik toch nog tot zondag hoor even aankijken wat er morgen nog gebeurd? hoop niks en dat t bruinverlies niet doorzet, heb vandaag weer 1 x ochtend met t afvegen bruin veegje gehad ???? wanneer ga jij testen? Vandaag ook bloed geprikt ivm prigesteron waarde maandag uitslag daarvan ben benieuwd!
Hey meiden.... Ik denk toch dat het m'n ms is.. Gedurende de dag is het bloeden alleen maar erger geworden en het lijkt voorlopig ook niet te stoppen. Ik ben net even volledig ingestort. Ik kan het echt even niet meer handelen. ML heeft al gezegd dat hij het nu ook wel zat is en dat hij maandag de gyn weer wil gaan bellen. Dus voor mij zit het wachten erop. Geen zwangerschap. De andere meiden wens ik heel veel succes. Ik hoop dat jullie wel zwanger zijn (en blijven!!). Hopelijk geldt dat ook snel voor mij Groetjes Kim
He wat balen meid, Ik weet precies hoe je je voelt hopelijk voel je je snel weer goed en heel veel sterkte voor nu en gewoon aandringen bij de gyn hoor.
Wat raar kim! 9dpo is wel heel snel voor n menstruatie.. Succes meis! Beepje, hoe is het nu? Angel, norki maki en bietje hoop voor jullie echt nog op n positieve test! Helaas is t voor mij afgelopen deze maand, vanochtend ongesteld geworden. Wel vroeger dan gedacht.. Gister na de seks had ik opeens bruinverlies toen ik naar de toilet ging, maar echt een veegje. Daarna aanhoudende krampjes en tadaaa vanochtend is de ellende de gearriveerd. Hoop niet dat dit betekent dat mijn cyclus steeds korter gaat worden. Op naar de volgende ronde!
Oo Kim wat naar, wij snappen precies hoe ellendig je voelt hoor. Ik ben zelf ook ingestort voor deze ronde en het telkens maar weer bij elkaar moeten rapen is het ergste. Wens je veel sterkte toe. En wat lief dat ml nu de touwtjes in handen neemt!
@lovieyou Het is gewoon heel gek om niet ongesteld te worden. Ik ben ook telkens aan t checken op de wc of ik al iets zie en hoop natuurlijk nooit bloed te zien. Verder voel ik mijn lichaam werken en voel ik er iets zitten. Als ik mijn bekken kantel is dat niet zo'n fijn gevoel. Verder ruik ik heel goed, nies ik veel en zit mijn bh al wat strak. Ik merk dat ik in de middag en avond misselijk word. In de ochtend heb ik er minder last van. Wat vervelend dat de ronde bij jullie niet geslaagd is. Positief blijven!
Echt aan het zwangeren dus super! Na zo'n lange tijd mag dat eindelijk ook wel een keer.. Ben echt blij voor je. Ach.. Ik mag nog niet klagen. Zit nu pas in ronde 5. Iedereen wil natuurlijk zo snel mogelijk zwanger raken en als het niet lukt dan baal je, maar ik realiseer me wel dat ik nog niet mag klagen na de 4e ronde. Ik ben nog steeds hartstikke positief!
Ik hoop ook voor je dat er vandaag niets doorzet! Duim voor je en ben erg benieuwd naar je test van morgen Zelf zeg ik nu nog dat ik pas om m'n nod ga testen (volgende week zondag pas!! Pffff). Maar ons kent ons haha ik zal me vast niet kunnen bedwingen. Dus op zijn vroegst volgende week woensdag @ Kim, echt kl*** voor je zeg!! Ook ik herken het instort gevoel! Ik wens je veel goede moed!
Dankjewel! Balen voor jou, hopelijk de volgende keer! Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen...
Ja ik blijf positief! Komt vanzelf.. Nee? Wanneer ga je testen? Het ergste vind ik dat ik zo'n extreme menstruatie heb. Het belemmerd mij in alles.. Ik heb hevig bloedverlies en zo'n pijn dat ik er van moet overgeven, zelfs soms flauwvallen. Verschrikkelijk.
Jeetje dat klinkt heftig! Ik ga denk pas weer testen als ik een week overtijd ben. Lastig of ik nu hoop moet houden of niet. Test was ten slotte gisteren negatief..
Dankje lovieyou, en wat balen weer altijd k*t als de ongi toch doorbreekt maar nu kan je wel weer snellen naar de volgende ronde en hoop dan dat je posi mag testen! Hier vandaag weer een bruin veegje s'ochtends