Slijmverlies op 4 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beepje, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is erg irritant he pffff je weet gewoon niet aan toe bent hopelijk een beginnende zwangerschap! Ik zit hier vandaag op 12dpo geen symp bruin veegjes die ik had vanaf 8dpo tot 10dpo is gestopt lichaam doet erg gek laatste aantal maanden.....

Wanneer denk je weer te gaan testen en hoeveel dagen overtijd ben je nu? als je dit niet eerder hebt gehad zou ik mischien na 10 dagen overtijd lang de ha en vragen om een bloeduitslag anders word je echt gek

2. kimgrimbergen

3 jun 2011
    53
    0
    0
    Angel226 succes met testen! En niet vergeten dat je misschien te vroeg test. Negatief hoeft nog niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik ben in ieder geval heel hard aan het duimen voor je

@maantje dank je wel. Het doet me echt goed om te lezen hoe iedereen meeleeft. Ik hoop dat je snel positief mag testen ☺️

3. kimgrimbergen

3 jun 2011
    53
    0
    0
    @lovieyou jij ook bedankt!! Lief dat je zo meeleeft.

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Blegh hier komt de misselijkheid opzetten....

5. kimgrimbergen

3 jun 2011
    53
    0
    0
    Angel heb je al getest?

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Goed idee. Ben volgens mijn berekening morgen een week overtijd..

7. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden sorry vandaag beetje druk geweest!

Ik heb getest en zoals gewend :( een negatest in handen :( erg klote en vandaag weer bruin veegjes dus denk toch dat me ongi eraan komt en dat het morgen max over morgen doorbreekt mag ook wel snel nu want duurt me allemaal te lang elke x snap er niks meer van

8. kimgrimbergen

3 jun 2011
    53
    0
    0
    Wat rot voor je angel. Ik snap dat het nu wel mag doorbreken. Dat heb ik ook altijd. Sterkte

9. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL

Thnx meid!

Ik voel me zo rot ff ik heb nog 1 onderzoek te gaan in t ziekenhuis en dat is kijken of me eileiders niet verstopt zijn ben ff t naam van die onderzoek kwijt want verder was gelukkig alles in orde behalve iets vermindere zaad kwaliteit van ml maar dat was geen reden voor paniek kon namelijk makkelijk zwanger ermee raken en samenlevingstest was positief!

Het is onze maand gewoon nog niet moeten even geduldig nog afwachten wanneer god t heeft bepaald voor ons

10. kimgrimbergen

3 jun 2011
    53
    0
    0
    Dat is ook zo. Blijkbaar was het gewoon nog niet de juiste tijd. Voor mij ook niet.

Mijn lichaam speelt trouwens wel n heel raar spelletje met me. Ik begon dus op 9dpo met bloeden. Dat is nu zes dagen geleden. Gisteren stopte het 's middags ineens uit het niets. 'S ochtends namelijk nog best wel wat bloed verloren, maar dat stopte dus ineens. Vandaag de hele dag geen spatje bloed te bekennen en net ineens weer een behoorlijke klodder!
    Ik weet dat ik niet zwanger ben omdat m'n temp maandag 36,4 was, dinsdag en woensdag 36,6 en vandaag ineens 36,3. Dus dat is veel te laag voor een zwangerschap. Maar zo'n raar einde of begin heb ik echt nog nokt gehad. Nou ja, ik ga me maar focussen op de nieuwe ronde. Ik weet het ook niet meer ☺️

11. angel226

angel226 Bekend lid

7 nov 2013
    978
    0
    16
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina