hallo allemaal ben een moeder van een zoon van 8 en dochter van 6 ben 3 maand gestopt met de pil, hierbij ben ik ook al 2 maand niet ongesteld geweest ......3 testen gedaan negatief ...het zelf het gevoel van zwanger is twijfel bij me.... maar vanavond wilde ik douchen en zag dat er uit mijn linkertepel vocht kwam lijkt op melk alleen iets lichter ... was al bij de huisarts geweest qua mijn niet ongesteld worden en negatieve testen en die rade mij aan om nog 3 maand te wachten, en dan weer te komen wie heeft die meegemaakt hoor graag verhalen want ben behoorlijk onzeker hierdoor zou ik zwanger kunnen zijn ondanks negatieve testen van etc etc
kan altijd. maar ook je prolactine gehalte kan verhoogd zijn. Ik zou over een korte tijd als t zo blijft terug gaan en vragen om een bloedonderzoek naar mijn hormoonhuishouding. verder lastig...
Ik denk eerdwr aan ontpillen, het kan wel 6-12 maanden duren voor je weer een ongi hebt. Als je negatieve testen hebt ben je niet zwanger. Je verschijnselen horen dan waarschijnlijk bij het ontpillen.