Nou... sinds 2 dagen heb ik het idee weer dat hoognodig een nieuwe bril nodig heb Maar nog meer hoop ik dat het een symptoom is! Toen ik in maart positief testte had ik dit namelijk ook. Ik wist niet beters dus ging naar de opticien toe en een ogentest gedaan. "Bent u verder wel gezond mevrouw?" Vroeg de aardige man.... Uhh nou ik ben heel pril zwanger! Want het vreemde was namelijk volgens de opticien dat de sterkte maar met 0.25 achteruit was gegaan in 1,5 jaar tijd dus dat was te verwaarlozen maar toch was de uitslag op andere gebieden anders dan anders... Dit kon dus te maken hebben met de zwangerschap. Helaas is het een week later misgegaan... Nu heb ik dus wéér het idee dat mijn bril niet meer voldoet.... Iemand meer deze kwaal? Kan het echt een symptoom zijn? Groetjes Schele Henkie.... uhhh Cyntje
Ik herken niet dat ze slechter worden, maar wel dat ze droger zijn en meer branden. Heb je daar ook last van? Spannend voor jou [-o<
Heey Trees! Ik zie nu dat je zwanger bent! Wow! Gefeliciteerd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan deze keer en dat jullie over 8 maanden een hele mooie beeb vast mogen houden! Mijn ogen tja... soms heb ik wel het idee dat ze droog en branderig zijn.... Spannend! Liefs Cyntje
Dank je wel cyntje. Wordt weer heel erg spannend hier... Toevallig zag ik net zo topic bij over slechte ogen bij zwangerschap staan en het schijnt dus vaker voor te komen. viewtopic.php?f=38&t=152915 Wat nu heel vreemd is. Door jouw vraag zit ik er nu op te letten. Ik heb met beide ogen dezelfde sterkte en nu kan ik met mijn ene oog buiten een verkeersbord niet lezen en met de ander wel. Lijkt wel alsof me ene oog flink achteruit is gegaan. Zou dat toeval zijn? Wel apart.
hoi cyntje sinds ik gestopt ben met de pil (al jaar) zijn mijn ogen achteruit gegaan en dit heeft te maken met hormonen, is mij verteld. liefs elisa
Nou ik ben zeker al 2 jaar gestopt met de pil, gewoon omdat ik die rommel zat was.... De tijd zal het leren.... nog zo'n 2 dagen! Spannend! Liefs Cyntje
@elisa83 Je zegt dat je ogen achteruit zijn gegaan na t stoppen met de pil. Ik zei laatst nog tegen m`n vriend dat ik het idee heb dat ik alles slechter zie en dat ik mijn bril sneller nodig ben ( gebruik m normaal alleen voor tv kijken enzo ) T kan dus liggen aan je hormonen. Zwanger ben ik niet dus dat zou t nie kunnen zijn. ben jij ervoor naar n opticien geweest? of is de verslechtering maar tijdelijk.
@skatjuh nee hiervoor ben ik niet naar opticien geweest. ik heb het al tijden, het lijkt wel erger te worden voor mijn gevoel. ik moet echt vrijdag mijn ogen op laten meten, want lenzen gaan nog wel, maar bril is echt aan vervanging toe!!! weet niet heolang jij al met pil gestopt bent, maar ik deze maand een jaar!